Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:15:33 GMT

احتکار لوازم یدکی خودروی قاچاق در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۵۴۲۲

احتکار لوازم یدکی خودروی قاچاق در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار منوچهر امان اللهی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع لوازم یدکی قاچاق خودرو بدون مجوز اداره صمت در یک انبار، تحقیقات نامحسوس اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در این زمینه آغاز شد.

وی تصریح کرد: پس از اتمام تحقیقات میدانی، مأموران اداره نظارت بر اماکن شهرستان شهرکرد موفق شدند فردی را که در زمینه احتکار و دپوی لوازم یدکی قاچاق خودرو در این شهرستان فعالیت می‌کرد را شناسایی و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مأموران اداره نظارت بر اماکن پس از محرز شدن فعالیت غیرقانونی فرد محتکر و هماهنگی با دستگاه قضائی، در بازرسی از انبار او در فن آوران شهرکرد، ۳ هزار و ۸۱۰ عدد رادیاتور و۲۵۰ عدد اگزوز خارجی خودرو کشف و ضبط و مکان مورد نظر را نیز پلمب کردند.

سردار امان اللهی با اشاره به ارزش ۲۰ میلیاردی کالاهای قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس شهرستان شهرکرد، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

کد خبر 5520699

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار منوچهر امان اللهی احتکار نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی سفر استانی سازمان تبلیغات اسلامی آمار کرونا اردبیل ویروس کرونا مشهد ایلام آبرسانی کنگره شهدا اجتماع سلام فرمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالکریم ساسانی گفت: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده ها به ۳ دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی داراب با بیان این که در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار