Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کاشان گفت: تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه‌ میان شهرداری و مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد کاشان با هدف ارتقای تعامل و ارتباط بهتر مدیریت شهری با مساجد منعقد شد.

حسن بخشنده‌امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری کاشان و مرکز رسیدگی به امور مساجد خبر داد و اظهار کرد: این تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه به امضای شهرداری و مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارتقای تعامل و ارتباط بهتر مدیریت شهری با مساجد در راستای تحقق توسعه پایدار و همه‌جانبه، موضوع محوری این تفاهم‌نامه است. استفاده از ظرفیت هریک از این دو مجموعه به منظور تعالی معنوی و ارتقای فرهنگ عمومی نیز مدنظر است.

شهردار کاشان خاطرنشان کرد: تبدیل مساجد به مراکز اصلی نقش‌آفرینی شهروندان در توسعه و آبادانی شهر، مبدل شدن اعتلای فرهنگی جامعه به دغدغه‌ای فراگیر و اصلی و جذب نسل جوان به ویژه نوجوانان نخبه به مساجد به عنوان مراکز مذهبی شهر از اهداف این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

بخشنده‌امنیه تصریح کرد: مساجد پایگاه‌های انسان‌ساز هستند و حضور طیف‌های مختلف شهروندان در مساجد و تسری این حضور به سایر اقشار جامعه شهری موجب رونق مراکز فرهنگی در شهر دارالمومنین می‌شود و از اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.

وی اضافه کرد: وجود پیوست‌های اعتقادی برای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهر از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه محسوب می‌شود.

کد خبر 583390

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری امضاي تفاهمنامه تفاهم نامه همکاری مساجد و تکایا کاشان شهرداری کاشان شهرهاي ايران تفاهم نامه فرهنگ شهروندی فرهنگ شهری فرهنگ شهر شهرداری ها مساجد کشور امور مساجد مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرکز رسیدگی به امور مساجد تفاهم نامه همکاری تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ،شهروند خبرنگار ما در پیامی گفته در یکی از مراکز ناباروری هزینه یک بخش از درمان بیش از دو برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

او خواستار رسیدگی مسئولان شده است.

جباری ، سرپرست مرکز جوانی جمعیت و سلامت خانواده وزارت بهداشت درباره درمان ناباروری  گفته :  پیش از ابلاغ قانون جوانی جمعیت، پوشش درمان ناباروری کامل نبود اما اکنون در بخش دولتی پوشش به ۹۰ درصد رسیده است. .

جباری  با اشاره به وجود ۸۰ مرکز درمان ناباروری  در کشور، افزود: برخی محدودیت‌ها از اقلام دارویی تحت پوشش نیز برداشته شده و برخی اقلام خدمتی جدید نیز اضافه شده است.

 

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

من چند سال  است به دلیل ناباروی به یک مرکز درمان ناباروری مراجعه میکنم ولی متاسفانه امسال خیلی قیمتها رو افزایش دادند مثلا در یکی از مراحل آی وی اف (IVF) ،  تعرفه پارسال بین ۶ تا ۸ میلیون بود ولی امسال ۲۰ میلیون   کردند. لطفا رسیدگی کنید.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد