Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه11 از آغاز عملیات تراش و روکش آسفالت در خیابان معیری محله منیریه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه11، سید محمد موسوی شهردار این منطقه ضمن بازدید از نخستین شب اجرای عملیات تراش و روکش اسفالت در خیابان معیری گفت: با توجه به تحقیقات به عمل آمده و بررسی وضعیت نامناسب آسفالت در خیابان معیری، حجم تردد بالای این خیابان، پیوست های اجتماعی و درخواست مکرر شهروندان و احصای مسائل و اولویت بندی سهمیه اسفالت در محله های مرکزی تهران، عملیات تراش و روکش اسفالت در خیابان معیری آغاز شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه11 گفت: تا کنون بیش از هزار مترمربع از این معبر تراش آسفالت شده است و حدود 150 تن آسفالت نیز اجرا شد .
او افزود: متراژ کل این خیابان 7 هزار متر مربع است که برای اجرای عملیات در کل مسیر، هزار و صد تن آسفالت سهمیه داده شده است .
موسوی از صبر و شکیبایی و همراهی شهروندان در محله منیریه و خیابان معیری برای اجرای این پروژه تشکر کرد و   گفت: عمر روکش آسفالت برخی از معابر منطقه11 به چندین سال می‌رسد و اکثر معابر منطقه نیاز به روکش آسفالت دارند. لذا با پیگیری های بعمل آمده عملیات نوسازی آسفالت از یکشنبه مورخ 27 خرداد آغاز شد و تا پایان فصل تابستان اکثر معابر منطقه که آسفالت آنها فاقد کیفیت است، نوسازی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه11 خیابان معیری روکش آسفالت تراش و روکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم آسفالت و بهسازی کمربندی های شمالی و جنوبی اراک

سرپرست منطقه یک شهرداری، از آغاز فرآیند ترمیم آسفالت در دو کمربندی شمالی و جنوبی اراک خبر داد.

ابوالفضل شالی‌بگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی با اشاره به لزوم ترمیم آسفالت کمربندی‌ها اظهار کرد: با توجه به اینکه تردد وسایل نقلیه در دو کمربندی شمالی و جنوبی اراک بسیار زیاد است و بخش اعظمی از این دو کمربندی در محدوده خدماتی منطقه یک قرار دارد، سبب شده تا در سال جدید ترمیم آسفالت و لکه‌گیری این دو محور و معبر مهم شهری جز اولویت‌های کاری منطقه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیروهای اجرایی منطقه یک شهرداری با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی شهری، پروژه ترمیم آسفالت دو کمربندی شمالی و جنوبی به طول تقریبی ۱۷ کیلومتر را آغاز کردند.

سرپرست منطقه یک شهرداری، از آغاز فرآیند ترمیم آسفالت در دو کمربندی شمالی و جنوبی اراک خبر داد و گفت: از آنجایی که این بهسازی در دو لاین رفت و برگشت انجام می‌شود باید گفت که بیش از ۳۰ کیلومتر از این دو مسیر پر تردد مورد مناسب سازی روکش آسفالت قرار می‌گیرد.

شالی بگ خاطر نشان کرد: حجم بالای تردد وسایل نقلیه سبب شده تا ترمیم روکش آسفالت کمربندی‌ها آنچنان که باید با سرعت پیش نرود، بنابراین از شهروندان و رانندگان گرامی تقاضا می‌شود که در هنگام اجرای این پروژه عمرانی نهایتاً همکاری لازم را با عوامل اجرایی شهرداری داشته باشند تا حلاوت اجرای این پروژه نصیب تمامی شهروندان فهیم اراکی شود.

کد خبر 751545

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت و بهسازی کمربندی های شمالی و جنوبی اراک
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • آغاز نهضت اسفالت در کرمان
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • عملیات روکش آسفالت محور ماهدشت - کیانمهر
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود