Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@11:53:59 GMT

مقایسه هزینه اشتراک فیلیمو و نماوا

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۵۶۵۷

مقایسه هزینه اشتراک فیلیمو و نماوا

فرارو- خرید اشتراک فیلیمو حداقل ۱۲۵ هزار تومان تمام می‌شود. این رقم بابت اشتراک یک‌ماهه فیلمو دریافت می‌شود و اگر گزینه شش‌ماهه را انتخاب کنید، قیمت آن ۵۲۵ هزار تومان است. رقیب فیلیمو، یعنی نماوا برای اشتراک یک‌ماهه حدود ۱۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند و گران‌ترین اشتراک خود یعنی اشتراک شش‌ماهه را ۴۰۰ هزار تومان می‌فروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مقایسه هزینه اشتراک فیلیمو و نماوا نسبت به اسفند پارسال متوجه می‌شویم هزینه اشتراک فیلیمو بین ۲۶ تا ۳۶ درصد اضافه شده و هزینه اشتراک نماوا در این مدت بین یک تا هفت درصد رشد داشته است.

اشتراک فیلیمو؛ حداقل ۱۲۵ هزار

به گزارش فرارو، خرید اشتراک فیلیمو دست‌کم ۱۲۵ هزار تومان هزینه دارد. اشتراک یک‌ماهه فیلیمو با این رقم فروخته می‌شود و اگر برای اولین بار اقدام به خرید اشتراک یک‌ماهه فیلیمو کنید، رقم پرداختی به ۸۷ هزار تومان کاهش پیدا می‌کند. قیمت اشتراک یک‌ماهه فیلیمو درحالی به ۱۲۵ هزار تومان رسیده که اسفند پارسال برای آن باید ۹۹ هزار تومان پرداخت می‌شد. فیلیمو برای کاربران خود دو انتخاب دیگر دارد؛ اشتراک سه‌ماهه و شش‌ماهه. خرید اشتراک فیلیمو سه‌ماهه درحال حاضر ۳۷۵ هزار تومان تمام می‌شود و این رقم نسبت به اسفند پارسال ۷۸ هزار تومان هزینه بیشتری دارد. چون تا سه ماه قبل قیمت اشتراک سه‌ماهه فیلیمو ۲۹۷ هزار تومان بود. البته آن‌هایی که برای اولین بار اقدام به‌خرید اشتراک فیلیمو سه‌ماهه می‌کنند، ۲۶۲ هزار تومان می‌پردازند که این رقم با تخفیف ۳۰ درصدی محاسبه شده است. همچنین گران‌ترین اشتراک فیلیمو، شش‌ماهه است و برای خرید آن باید ۵۲۵ هزار تومان پرداخت کرد که این رقم نسبت به اسفند پارسال ۱۴۱ هزار تومان بیشتر است. البته نباید فراموش کرد که این ارقام بدون درنظر گرفتن مالیت بر ارزش افزوده اعلام شده و موقع خرید، ۹ درصد به‌آن‌ها اضافه می‌شود. همچنین قیمت دستگاه فیلیمو که به‌اسم فیلیموباکس فروخته می‌شود درحال حاضر یک میلیون و ۵۹۹ هزار تومان است. این دستگاه نسبت به اسفند پارسال تقریبا ۱۰۰ هزار تومان گران شده است. فیلیموباکس تصاویر را با کیفیت ۸K نشان می‌دهد و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و رم دو گیگابایت از دیگر مشخصات آن به‌شمار می‌رود.

اشتراک نماوا؛ حداقل ۱۰۰ هزار

خرید اشتراک نماوا حداقل ۱۰۰ هزار تومان تمام می‌شود. قیمت اشتراک یک‌ماهه نماوا درحال حاضر دقیقا ۹۹ هزار تومان است و نسبت به اسفند پارسال اشتراک یک‌ماهه نماوا که ۹۵ هزار تومان فروخته می‌شد، چهار هزار تومان گران شده است. خریداران اشتراک نماوا به‌جز گزینه یک‌ماهه، اشتراک‌های سه‌ماهه و شش‌ماهه را هم می‌توانند بخرند. خرید اشتراک سه‌ماهه نماوا فعلا ۲۹۵ هزار تومان هزینه دارد و این رقم درقیاس با اسفند پارسال که ۲۷۵ هزار تومان بود، ۲۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. گران‌ترین اشتراک نماوا، اشتراک شش‌ماه است و برای خرید آن باید ۳۹۹ هزار تومان کنار گذاشت. این اشتراک نسبت به سه‌ماه قبل یعنی اسفند پارسال چهار هزار تومان گران شده است. ارقامی که تا اینجا بررسی کردیم بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده نوشته شده و موقع خرید ۹ درصد به‌آن‌ها اضافه می‌شود. قیمت دستگاه نماوا که با اسم نماوا تی‌وی فروخته می‌شود، یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است و درقیاس با سه‌ماه قبل حدود ۵۰ هزار تومان به قیمت این دستگاه اضافه شده است. با خرید نماوا تی‌وی، اشتراک رایگان یک‌ساله نماوا نیز هدیه داده می‌شود.

مقایسه هزینه اشتراک فیلیمو و نماوا

اشتراک

فیلیمو

نماوا

یک‌ماهه

۱۲۵ هزار تومان

۹۹ هزار تومان

سه‌ماهه

۳۷۵ هزار تومان

۲۹۵ هزار تومان

شش‌ماهه

۵۲۵ هزار تومان

۳۹۹ هزار تومان

 

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: راهنمای خرید نسبت به اسفند پارسال هزینه اشتراک فیلیمو ۱۲۵ هزار تومان هزار تومان اشتراک نماوا ۱۰۰ هزار شش ماهه سه ماهه سه ماه شش ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال

به گزارش جام جم آنلاین، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف تایلند خواهد رفت.

تایلند پیش از این در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۸ میزبانی این بازی‌ها را برعهده داشت که در سال ۲۰۰۰ در دیدار رده بندی موفق شد با نتیجه ۸ بر ۶ ژاپن را شکست دهد و به عنوان سوم دست پیدا کند.

در سال ۲۰۰۸ تایلند توانست به دیدار نهایی راه پیدا کند اما با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب ایران شد و به مقام دوم رسید. تایلندی‌ها علاوه بر سال ۲۰۰۸، یک بار هم در سال ۲۰۱۲ توانستند به فینال آسیا برسند که برابر ژاپن با نتیجه ۶ بر یک مغلوب شدند و باز هم عنوان دومی را کسب کردند.

۹ تقابل ایران و تایلند در ادوار مختلف

تیم ملی تایلند تاکنون ۹ بار در جام ملت‌ های فوتسال آسیا به مصاف ایران رفته است که ۷ برد برای ایران، یک برد برای تایلند و یک تساوی به ثبت رسیده است.

نتایج دیدارهای این دو تیم در مسابقات قهرمانی آسیا به شرح زیر است:

جام ملت‌های ۲۰۲۲ مرحله نیمه نهایی: ۵ بر صفر به سود ایران
جام ملت‌های ۲۰۱۸ مرحله یک چهارم نهایی: ۹ بر یک به سود ایران
جام ملت‌های ۲۰۱۲: مرحله نیمه نهایی: ۵ بر ۴ به سود تایلند
جام ملت‌های ۲۰۰۸ دیدار نهایی: ۴ بر صفر به سود ایران
جام ملت‌های ۲۰۰۶ مرحله گروهی: ۶ بر ۴ به سود ایران
جام ملت‌های ۲۰۰۵ مرحله گروهی تساوی ۳ به ۳
جام ملت‌های ۲۰۰۴ مرحله نیمه نهایی :۶ بر یک به سود ایران
جام ملت‌های ۲۰۰۰ مرحله نیمه نهایی: ۸ بر ۲ به سود ایران
جام ملت‌های ۱۹۹۹ مرحله گروهی: ۱۰ بر یک به سود ایران

ایران و تایلند نزدیک‌تر از همیشه

در دوره جاری جام ملت‌های آسیا تیم‌های ایران و تایلند آمار بسیار نزدیکی داشته‌اند که عملکردشان تاحدی برابر است. با این تفاوت که تیم ملی ایران نشان داده است که در نیمه‌های دوم تیمی به مراتب خطرناک‌تر از نیمه‌های اول است و این آمار هم با توجه به نتایج کسب شده و هم در مقایسه با گل‌هایی که رد و بدل شده قابل مشاهده است.

تایلند:
۴ برد و یک تساوی برابر تاجیکستان در مرحله نیمه نهایی
۳ برد در نیمه اول (برابر چین، میانمار و ویتنام) یک تساوی (برابر عراق) و یک شکست (برابر تاجیکستان)
۳ برد در نیمه دوم (برابر تاجیکستان، عراق و میانمار) یک تساوی (برابر ویتنام) و یک شکست (برابر چین)
تیم ملی تایلند ۱۶ گل زده ۷ گل خورده ثبت کرده است.
۷ گل زده نیمه اول و ۹ گل زده نیمه دوم
۳ گل خورده در نیمه اول و ۴ گل خورده در نیمه دوم

ایران:
۴ برد و یک تساوی برابر ازبکستان در مرحله نیمه نهایی
۳ برد در نیمه اول (برابر افغانستان، کویت و قرقیزستان) و ۲ شکست (برابر بحرین و ازبکستان)
۵ برد در نیمه دوم
تیم ملی ایران ۲۱ گل زده و ۸ گل خورده ثبت کرده است.
۸ گل زده در نیمه اول و ۱۳ گل زده نیمه دوم
۵ گل خورده نیمه اول و ۳ گل خورده نیمه دوم

دیگر خبرها

  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان