Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی، حامد مسعودی فر روز چهارشنبه اظهار داشت: براساس اعلام رسمی معاونت اجرایی و سرپرست نهاد معاونت هماهنگی و پیگیری رییس جمهوری، وزیر کشور در شهرستان بجنورد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان راز و جرگلان، وزیر نیرو در شهرستان های شیروان و فاروج،  سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان اسفراین، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در شهرستان های گرمه و جاجرم، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان مانه و سملقان حضور یافته و علاوه بر شرکت در شورای اداری به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان ها و دیدار چهره به چهره با مردم خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در این سفر وزیر راه و شهرسازی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، حجت الاسلام والمسلمین تقوی عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه روحانیت، حجت الاسلام والمسلمین حاجی ابوالقاسم دولابی عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت با حضور در سطح استان، مطالبات و مسائل حوزه تخصصی استان را بررسی خواهند کرد.

مسعودی فر ادامه داد: همچنین رییس دفتر رییس جمهور، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در بازدیدها، دیدارها و جلسات رییس جمهور را همراهی خواهند کرد.

بازدید از تعدادی طرح‌ ها، بازدیدهای سرزده، دیدار با اقشار مردم و شرکت در شورای اداری استان در سفر یک‌روزه رئیس جمهور به خراسان شمالی برنامه‌ریزی شده است.

بیست و پنجمین مقصد سفر رئیس جمهور و هیات دولت استان اصفهان بود که هفته گذشته انجام شد و خراسان شمالی بیست و ششمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد، شامل هشت شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، راز و جرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه است.  

خراسان شمالی در سال ۸۳، پس از تقسیم استان خراسان به سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، در جغرافیای سیاسی کشور پدیدار شد

برچسب‌ها بجنورد خراسان شمالی سید جواد ساداتی نژاد سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی سید جواد ساداتی نژاد بجنورد خراسان شمالی سید جواد ساداتی نژاد خراسان شمالی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۵۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری آیین دسته‌روی روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد و سایر نقاط شهری استان خبر داد.

حجت الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از خراسان شمالی اظهار کرد: هیئات مذهبی، علما و روحانیون و مردم ولایتمدار استان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، رئیس مذهب جعفری به‌صورت متمرکز به عزاداری و سوگواری خواهند پرداخت.

وی با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم، افزود: آئین دسته‌روی و عزاداری متمرکز هیئات مذهبی شهرستان بجنورد ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت از محل میدان شهید به سمت آستان امامزاده سید عباس (ع) انجام می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه این دسته‌روی در همه نقاط شهری استان برگزار می‌شود، ادامه داد: این آیین در شیروان ساعت ۹ صبح از مساجد به سمت مصلی نماز جمعه، اسفراین ساعت ۱۰ صبح از مساجد شهر به سمت حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج)، آشخانه نیز ساعت ۹ صبح از ابتدای بلوارشهید بهشتی تا میدان امام خمینی «ره» مقابل مسجد جامع انجام می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های بسیار ارزشمند ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، امام جعفر صادق (ع) و با تأکید بر الگو گرفتن از سبک زندگی امام صادق (ع)، گفت: نگاه خاص امام صادق (ع) به موضوع تعلیم و تربیت و پرورش شاگردانی ممتاز برای ترویج فرهنگ ناب قرآنی و اسلامی می‌تواند بهترین الگو برای فعالان فرهنگی، قرآنی و مجموعه‌های حوزه تعلیم و تربیت باشد.

کد خبر 749484

دیگر خبرها

  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است