Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حاشیه هم‌خوانی سرود حماسی سلام فرمانده زنجان که جمعه گذشته برگزار شد، گفت‌وگوی صمیمی با دهه نودی‌های زنجان صورت گرفت که تقدیم مخاطبان محترم خبرگزاری تسنیم می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، جمعه گذشته (27 خرداد) ‌پایتخت شور و شعور حسینی حماسه‌ای ‌دیگر بر خود دید و این بار حماسه‌ای از جنس ارادت به صاحب الزمان (عج) با سرود «سلام فرمانده».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع نوای سلام فرمانده با حضور باشکوه دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها و منتظران ظهور امام زمان (عج) ‌‌در میدان انقلاب زنجان با حضور خواننده این اثر ابوذر روحی و با همراهی حاج ولی‌الله کلامی زنجانی و حاج مهدی رسولی هم‌خوانی شد.

گفتنی است که پس از پایان این سرود، در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در حسینیه اعظم زنجان ، ابوذر روحی خادم افتخاری این مکان مقدس نیز شد.

در حاشیه این مراسم، گفت‌وگوی صمیمی با دهه نودی‌های زنجان صورت گرفت که تقدیم مخاطبان محترم خبرگزاری تسنیم می‌شود.

اجتماع باشکوه منتظران ظهور در زنجان/ هم‌خوانی زیبای "سلام فرمانده" از سوی حاج مهدی رسولی و ابوذر روحی‌ + فیلماجتماع بزرگ مردم قم برای تجدید بیعیت با امام زمان(عج)/ سرود"سلام فرمانده "در مسجد جمکران طنین‌انداز شد

 

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سلام فرمانده دهه نودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دوباره مردم مشهددر حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی جمعی از مردم مشهد ظهر امروز، در مجموعه سپاس  ضمن اعلام حمایت قاطع از رزمندگان نیرو‌های مسلح کشور برای انجام عملیات وعده صادق، بار دیگر بر حمایت همیشگی خود از مردم غزه و آزادی فلسطین اشغالی تاکید کردند.

تجمع‌کنندگان در این مراسم از رژیم صهیونیستی بخاطر افزایش جنایات در غزه است، اعلام انزجار کردند.
در این همایش ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده سرود یوم الانتقام را اجرا کرد.

دیگر خبرها

  • استقبال شاعر «سلام فرمانده» از غزل رهبر انقلاب
  • شاعر سلام فرمانده به استقبال غزل رهبر انقلاب رفت
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • تجمع دوباره مردم مشهددر حمایت از عملیات وعده صادق
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • سال ۱۹۰۰؛ پرتره‌های صمیمی از بومیان آلاسکا (عکس)
  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود