Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر از صدور دستور برای بررسی و پیگیری‌های عمرانی مجتمع مسکونی «هارمونی» به واحدهای مربوط در فرمانداری ری خبر داد و افزود: بررسی‌های واحد عمرانی در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

فرماندار ویژه ری گفت: ما تنها به نظر مالک بسنده نمی‌کنیم و پیگیری‌های کارشناسی در حال انجام است و مردم در این خصوص اطمینان خاطر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری کارگروهی متشکل از نماینده دادستان، مسؤلین شهرداری منطقه ۲۰، اداره اوقاف شهرری، اداره آب و فاضلاب و شرکت سازنده ساختمان در این خصوص خبر داد و گفت: این کارگروه در حال کارشناسی و اعلام نظر نهایی است، قنات «ده خیر» قناتی ۱۰۰ ساله متروکه و خشک است و اکنون از آن استفاده نمی‌شود با این حال گزارش نهایی پس از بررسی قنات، اطلاع رسانی می‌شود.

بر اساس این گزارش، روزهای گذشته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که فردی در آن ادعا می‌کرد مجتمع مسکونی بر روی قنات احداث شده است.

کد خبر 5520797

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری ری ساختمان های ناایمن شهرری بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه سفر استانی خراسان رضوی سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل آمار کرونا ویروس کرونا مشهد ایلام آبرسانی کنگره شهدا اجتماع سلام فرمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع

علیرضا نقوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عبور هزار کیلومتر قنات از زیر شهر یزد از اتصال فاضلاب خانه های محدوده به قنات انتقاد کرد و افزود: برخی از مقنی ها برای سود بیشتر درصدد اتصال فاضلاب منزل به قنات هستند که هم جرم است و هم مشکلات فراوانی را به همراه دارد.

وی با تاکید بر اینکه این مساله سبب نشت فاضلاب می‌شود که در روزهای اخیر شاهد ایجاد حفره‌ای به عمق هشت متر بودیم که با تلاش ۲۴ ساعته کارکنان شهرداری برطرف شد، اظهار کرد: همچنین برای چاه‌های دفع فاضلاب باید در داخل همان مکان و نه در داخل کوچه انجام شود.

کد خبر 6092287

دیگر خبرها

  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • قنات تاریخی بهریار دلیجان گلریزان شد
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران | این دستگاه تاییدیه نهایی ندارد | وجود گاز خنده در این قلیان‌ها صحت دارد؟
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس