Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه و در آئین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل گفت: قوه قضائیه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اژه ای با بیان اینکه امام راحل به حفظ حقوق افراد توجه ویژه داشت، گفت: امام راحل از خود گذشت و الهی شد و با دوست داشتن مردم توانست در عصر حاضر در مقابل مستکبران عصر بدون هیچ ملاحظه و واهمه‌ای بایستد و بینی مستکبران عالم را به خاک بمالد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: امام راحل می‌فرمود حکمرانی باید عادلانه و در خدمت مردم باشد و اگر چنین باشد تا ابد باقی می‌ماند.

وی تصریح کرد: امام خمینی با اتکا به نفس خداباور و به پشتوانه مردم توانستند انقلابی عظیم را در عصر حاضر ایجاد کنند.

محسنی اژه‌ای افزود: امام بزرگوار ما نسبت به حفظ حرمت و حریم افراد بسیار حساس بودند و نسبت به همه و به خصوص مسئولان توصیه به اتحاد و همدلی می‌کردند.

وی ادامه داد: همه مستحضر هستید به خصوص همه عزیزانی که از بدو انقلاب در دستگاه قضائی بودند و می‌دانید امام چه توصیه‌هایی نسبت به حفظ حقوق اشخاص و به خصوص مجرمان و متهمان داشتند.

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: ما امروز در هفته قوه قضائیه و در آستانه سالروز شهادت شهید بهشتی در حضور امام راحل تجدید میثاق می‌کنیم که نهایت سعی و تلاش خودمان را به کار بگیریم تا از آرمان‌های امام و انقلاب و شهدا دفاع کنیم.

وی گفت: خدا به ما توفیق بدهد که از این سنگر دست مفسدان را کوتاه کنیم و از این جایگاه در مسیر استیفای حق مظلومان گام برداریم تا عدالت را گسترش دهیم.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی تولیت حرم امام راحل گفت: دوره جدید مدیریت برادر بزرگوار آقای اژه‌ای در دستگاه قضا همراه با تجربه ۴۰ ساله در سیستم قضائی کشور است.

وی گفت: این تجارب قطعاً به تحقق عدالت در کشور کمک می‌کند.

کد خبر 5520811 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامحسین محسنی اژه ای تجدید میثاق با آرمانهای امام هفته قوه قضاییه شهرداری تهران شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران حج تمتع سازمان تامین اجتماعی آلودگی هوا قوه قضاییه مترو پلیس راهور شهر تهران آتش سوزی شورای شهر وضعیت معابر مهدی چمران امام راحل اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • مطهری امام
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • هوای سلماس برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی