Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@22:40:19 GMT

وزیر ارشاد: «برادران لیلا» مطابق قانون توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۶۴۲۴

وزیر ارشاد: «برادران لیلا» مطابق قانون توقیف شد

محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت درباره توقیف فیلم سینمایی برادران لیلا و ممنوع الکار شدن برخی بازیگران این فیلم، گفت: مطابق قانون عمل خواهیم کرد. همکاران در سازمان سینمایی بررسی‌های کامل انجام دادند و اصرارم این بود که مر قانون رعایت شود.

به گزارش ایرنا؛ وی افزود: این بیانیه مبتنی بر این بررسی‌ها بود و مجموعه افرادی که در این تصمیم‌گیری بودند متفق القول بودند که این تخلف صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر فرهنگ درباره ابلاغیه جدید درباره اجرای گروه‌های نمایشی در تئاتر شهر که ۲۰ درصد فروش را باید به تئاتر شهر بدهند گفت: ابلاغیه آن را بررسی می‌کنم و جلسه بعد نتیجه را اعلام می‌کنم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فیلم برادران لیلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک حمل و نقل خمینی شهر راه اندازی می شود

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از راه اندازی شهرک حمل و نقل در خمینی شهر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، فرزاد دادخواه در جلسه مشترک مسؤولان اداره کل راهداری استان اصفهان، پلیس راه استان اصفهان، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و رئیس دادگستری خمینی شهر در خصوص بررسی نقاط حادثه خیز شهستان خمینی شهر اظهار کرد: در این جلسه موارد و مشکلات شهرستان و همچنین پروژه های نیمه تمام بررسی شد.

دادخواه با بیان اینکه بررسی نقاط حادثه خیز کمربندی خمینی شهر از مهم ترین مباحث طرح شده در این جلسه بود، افزود: همچنین در خصوص ورودی و خروجی چشمه لادر که سال ها است طرح آن معطل مانده به نتیجه های خوبی رسیدیم و قرار شد این پروژه در ۲ فاز اجرایی شود.

وی با بیان اینکه روکش آسفالت محور کمربندی قدیم خمینی شهر در بلوار سردار سلیمانی اصلاح خواهد شد، ادامه داد: پروژه های گردنه دوشاخ، تقاطع اصغر آباد و پل حسین آباد در درچه نیز تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرک حمل و نقل خمینی شهر نیز در دستور کار قرار گرفت، گفت: با همکار و تعامل خوبی که در استان و شهرستان خمینی شهر وجود دارد با تخصیص اعتبار این پروژه ها در سال جاری اجرایی خواهد شد.

همچنین حجت السلام محمد تقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بیشترین طرح های عمرانی را در شهرستان خمینی شهر دارد، گفت: ورود جدی به این پروژه ها را در سال جاری خواهیم داشت که از مهم ترین آنها پروژه ساماندهی ورودی و خروجی چشمه لادر است و به زودی محقق خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم همه پروژه ها در زمان مقرر اجرایی شود و کار روی زمین نماند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لزوم قاعده مند نمودن توقیف و تعیین تکلیف خودروها برای جلوگیری از رسوب در پارکینکها و تضییع حقوق افراد
  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • تاکید وزیر ارشاد بر حفظ و توسعه تماشاخانه سنگلج
  • شهرک حمل و نقل خمینی شهر راه اندازی می شود
  • به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستیم/ تهاتر با شهرداری
  • عکس/ عیادت وزیر ارشاد از رضا رویگری
  • فیلم/ جزئیاتی از برگزاری نمایشگاه کتاب از زبان وزیر ارشاد
  • ماجرای دیدار وزیر ارشاد و رضا رویگری
  • عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا رویگری»
  • نرخ انواع نان آزادپز در کردستان اعلام شد