Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سود خالص بانک شهر در سال 1400 به رقم 19 هزار و 160 میلیارد و 143 میلیون ریال رسید، این در حالی است که این بانک در سال 1399 با زیان 55 هزار و 215 میلیارد و 488 میلیون ریالی مواجه شده بود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک شهر،بانک شهر به ازای هر سهم 1230 ریال سود شناسایی کرده در حالی که این بانک در سال 99 به ازای هر سهم 3546 ریال زیان شناسایی و اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین بانک شهر در سالی که گذشت بالغ بر 152 هزار و 14 میلیارد و 91 میلیون ریال درآمد از محل تسهیلات و سپرده‌گذاری‌ها به دست آورده بود که نسبت به سال قبل آن رشد بانک 40 درصد بوده است.
در مقابل هزینه سود سپرده بانک شهر در سال 1400 رشدی 19 درصدی را نسبت به سال 99 تجربه کرده و به رقم 160 هزار و 854 میلیارد و 621 میلیون ریال رسیده است.
به این ترتیب خالص درآمد تسهیلات و سپرده‌گذاری بانک یادشده در سال گذشته به منفی 8 هزار و 840 میلیارد و 530 میلیون ریال رسیده و روند کاهش تراز عملیات بانکی نشان از کاهش هزینه تمام شده پول دارد.
نکته مهم اینکه خالص درآمد کارمزد بانک شهر در سال گذشته با جهشی 303 درصدی مواجه شده و این بانک موفق به کسب درآمد به میزان 18 هزار و 761 میلیارد و 665 میلیون ریال شده و افزون بر اینکه خالص سود ناشی از سرمایه‌گذاری‌ها رشدی 84 درصدی داشته و به رقم 4 هزار و 677 میلیارد و 744 میلیون ریال رسیده است.
خبر مهم دیگر اینکه درآمد عملیاتی بانک شهر در سال 99 منفی 20 هزار و 101 میلیارد و 407 میلیون ریال بوده اما در سال گذشته بانک موفق به کسب درآمد عملیاتی به میزان 17 هزار و 840 میلیارد و 209 میلیون ریال شده است.
عملکرد هیات مدیره بانک شهر در سال گذشته نشان از کاهش 8 درصدی زیان انباشته دارد به گونه‌ای که این بانک در سال 1400 زیان انباشته 223 هزار و 616 میلیارد و 36 میلیون ریال را به ثبت کرده و بانک ماموریت دارد تا این زیان انباشته را به سود تبدیل و میزان سودآوری را با افزایش سرمایه تقویت کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک شهر بانک شهر در سال سال گذشته میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از افرادی که در سامانه ثبت نام کردند، منتظر هستند خودرو مورد علاقه‌شان وارد شود و به همین دلیل تاکنون از ۳۰ هزار نفر که در سامانه بودند، ۱۵ هزار نفر خودروی خود را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۳ تا ۱۴ هزار خودرو در سامانه عرضه شده که افراد هم آنها را انتخاب کردند، تصریح کرد: در حال حاضر خودرو‌های زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودرو‌ها فقط منتظر توافق‌های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودرو‌های جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

ضیغمی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودرو‌های برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روز‌های آینده عرضه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل