Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در قانون بودجه امسال همه دستگاه‌های اجرایی کشور مکلف شدند که پنجره واحد خدمات هوشمند خود را راه‌اندازی کنند و ما نیز مکلف شده بودیم تا دی ماه، پنجره ملی خدمات هوشمند را فعال کنیم؛ اما زودتر از موعد آن را راه اندازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر، پنجره ملی خدمات دولتی هوشمند ۲۰ دستگاه متصل شدند؛ اما حدود ۸ دستگاه اصلی دیگر باقی‌مانده و خواهش من از شما این است که از مسئولان آن دستگاه‌ها مطالبه‌گری کنید تا این کار در شهریورماه محقق شود و به این سامانه بپیوندند تا مردم بدون مراجعه حضوری و کاغذبازی بتوانند خدمات خود را از دستگاه دولتی دریافت کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص دستگاه‌های اولویت‌دار، گفت: اعضای دولت اعم از وزرا و معاونین رئیس‌جمهور اولویت اول هستند و هر کدام باید چند دستگاه اصلی را در زیر مجموعه خود راه‌اندازی کنند. مطالبه‌گری رسانه‌ها نیز موج خوبی در دستگاه‌ها راه انداخته است تا دستگاه‌ها به این پنجره ملی متصل شوند.

کد خبر 5520825 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: عیسی زارع پور ارتباطات و فناوری اطلاعات جلسه هیئت دولت مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی هیئت دولت صحن مجلس محمد باقر قالیباف دولت سیزدهم انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران بهرام عین اللهی علی بهادری جهرمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ایران احمد وحیدی محمد مخبر دستگاه ها پنجره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام

محمد صادق معلم زاده معاون درمان دانشکده پزشکی تربت جام گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی درمانی سجادیه واقع در منطقه جام راه اندازی شد.

وی افزود: این بخش با هدف ارائه خدمات شیمی درمانی به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام و ارتقای سطح دسترسی آنها به خدمات درمانی تخصصی راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: از این پس، بیماران منطقه تربت جام، تایباد، صالح آباد، باخرز می‌توانند بدون نیاز به تحمل سفر‌های طاقت فرسا به شهر‌های دیگر، خدمات شیمی درمانی را در همین مرکز دریافت کنند.

معلم زاده با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده در این بخش، اظهار داشت: در بخش شیمی درمانی سرپایی سجادیه، کلیه مراحل شیمی درمانی توسط متخصصان آنکولوژی مجرب انجام می‌شود و همچنین خدمات مراقبتی و حمایتی و مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی نیز به بیماران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوبت دهی به بیماران در این بخش به صورت اینترنتی انجام می‌شود و امکان نوبت دهی حضوری نیز در محل مرکز فراهم شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد