Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز چهارشنبه (۱ تیر) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در قانون بودجه امسال همه دستگاه‌های اجرایی کشور مکلف شدند که پنجره واحد خدمات هوشمند خود راه اندازی کنند و ما مکلف شدیم که تا دی ماه پنجره ملی خدمات هوشمند را راه اندازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما زودتر آن را راه اندازی کردیم. 

وی افزود: در حال حاضر در پنجره ملی خدمات دولتی هوشمند ۲۰ دستگاه متصل شدند، اما حدود ۸ دستگاه اصلی دیگر باقی مانده‌اند. خواهش من از شما این است که از مسئولان آن دستگاه‌ها مطالبه گری کنید تا این امر در شهریور ماه محقق شود و به این سامانه بپیوندند تا مردم بدون مراجعه حضوری و کاغذ بازی بتوانند خدمات خود را از دستگاه دولتی دریافت کنند. 

وزیر ارتباطات در خصوص دستگاه‌های اولویت دار نیز گفت: اعضای دولت اعم از وزرا و معاونین رئیس جمهور، اولویت اول هستند و هر کدام چند دستگاه اصلی را زیر مجموعه خود راه اندازی کنند و مطالبه گری رسانه‌ها موج خوبی در دستگاه‌ها راه انداخته است تا دستگاه‌ها له این پنجره ملی متصل شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ارتباطات ۸ دستگاه دستگاه پنجره راه اندازی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، یعقوبعلی نظری امروز در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان خراسان رضوی که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند‌.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند؛ بر این اساس آمادگی داریم 5800 گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

انتهای پیام/282

 

دیگر خبرها

  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • هدیه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی