Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و سومین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جوان با حضور ۳۲ تیم از امروز چهارشنبه اول تیرماه در لیوبلیانا پایتخت اسلوونی آغاز می‌شود.

تیم هندبال دختران جوان ایران که برای اولین بار جواز حضور در این رویداد را کسب کرده اند با تیم‌های سوئد، گینه و تونس در این رویداد هم گروه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مهسا معتمدی امروز چهارشنبه در اولین مسابقه خود به مصاف تیم گینه می روند. این تیم روز پنجشنبه دوم تیرماه با تیم تونس و شنبه چهارم تیرماه برابر تیم سوئد قرار خواهند گرفت.

مهسا معتمدی مربی تیم هندبال جوانان کشورمان در گفتگو با مهر در خصوص شرایط آماده سازی تیم گفت: بعد از حضور تیم در مسابقات قهرمانی آسیا رقابت‌های لیگ‌های باشگاهی بعد از یک وقفه مجدداً از سر گرفته شد و بازیکنان به واسطه حضور در این تیم‌ها تقریباً یک ماهی در اختیار باشگاه‌ها بودند. در نهایت با پایان یافتن لیگ‌های برتر و دسته یک، از پایان اردیبهشت ماه تمرینات تیم ملی به صورت جدی آغاز شد.

وی افزود: ما در این مدت تلاش کردیم تا بازیکنان از لحاظ فنی و بدنی در شرایط ایده آلی قرار بگیرند. از نظر ترکیب اعزامی، یک دست بودن تیم حفظ شده و تنها چند تغییر کوچک داشتیم که این تغییر به واسطه سطح آمادگی بچه‌ها و نوع نمایش آنها در رقابت‌های لیگ گرفته شده است. در حقیقت ترکیب تیم همانی است که در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشت.

وی با اشاره به قرعه تیم هندبال جوانان دختر در مسابقات قهرمانی جهان اسلوونی هم بیان داشت: تیم ما در دور مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان با سه تیم سوئد، گینه و تونس هم گروه است. تیم سوئد همیشه در زمره چهار تیم اول این رقابت‌ها بوده و سالهای سال است که در این دیدارها شرکت کرده است. این تیم تجربه خوبی در سطح مسابقات جهانی دارد و همیشه با رقبای اصلی رقابت کرده و سنجیده شده است. قطعاً کار ما برابر این تیم سخت است.

مربی تیم هندبال دختران جوان کشورمان ادامه داد: دو تیم تونس و گینه از قاره آفریقا هستند. این دوتیم از لحاظ بدنی نسبت به ما برتر و قوی تر هستند. ما بازی این دو تیم را آنالیز کرده ایم و امیدواریم در طول مسابقات برابر آنها بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی با مثبت ارزیابی کردن حضور شاگردان جوانش در رقابت‌های جهانی گفت: مسابقات جهانی میدان بزرگی است که هر ورزشکاری می‌تواند تجربه‌های خوب و زیادی از حضور در این آوردگاه بدست بیاورد. تک تک افرادی که در این رویداد حاضر هستند می‌توانند فارغ از هر نتیجه‌ای از مسابقات جذاب و پربار جهانی درس بگیرند و تجربه‌های جدیدی را کسب کنند و تجربه‌های متفاوتی را یاد بگیرند. قطعاً این تجربه‌ها به هندبال آینده ما در بخش زنان کمک‌های زیادی خواهد کرد. بچه‌های ما با حضور در چنین میادینی از لحاظ ذهنی آماده‌تر می‌شوند تا بتوانند در برابر رقبای خود آماده‌تر ظاهر شوند.

معتمدی اظهار داشت: قطعاً با تکرار حضور در چنین مسابقاتی به جایگاهی که هیچ تصوری از آن نمی‌کردند دست پیدا خواهیم کرد و این میدان می‌تواند نویدگر آینده خوب برای هندبال زنان ایران باشد.

مربی تیم هندبال دختران جوان ایران در پایان با اشاره به اینکه بازی‌های تدارکاتی زیادی برای تیم مهیا نشد هم گفت: به طور قطع وجود بازی‌های تدارکاتی در عملکرد تیم تأثیر دارد و می‌تواند به شناخت نقاط ضعف و قوت تیم کمک کند و متأسفانه تنها دو بازی تدارکاتی داخلی با تیم نوجوانان داشته و یک بازی تدارکاتی هم با تیم سوئیس برگزار شد که این بازی تأثیر خوبی روی بچه‌های ما داشت. این دیدار تدارکاتی با نتیجه ۳۷ بر ۲۴ به نفع تیم سوئیس تمام شد.

کد خبر 5520819

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی هندبال اسلوونی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس دوچرخه سواری قهرمانی آسیا یحیی گل محمدی مسابقات قهرمانی جهان هندبال ساحلی کشتی آزاد دختران جوان تیم هندبال رقابت ها تجربه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین