Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادلو گفت: قرارگاه سازندگی‌خاتم در ساخت پروژه بوستان شهید هاشمی‌نژاد زنجان حضور  دارد.

او می گوید: این قرارگاه با حضور در ساخت پروژه‌های مختلف در استان‌های دیگر کار‌های بزرگی انجام داده و قرارداد‌های چند هزار میلیارد ریالی بسته است.

 به گفته رئیس شورای شهر زنجان در سال‌های گذشته عواملی باعث شدند که از ظرفیت این قرارگاه در پروژه‌های استان استفاده نشود، اما با پیگیری اعضای شورای پنجم و ششم تفاهم‌نامه‌ای با این قرارگاه در زمینه ساخت بوستان هاشمی نژاد زنجان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرادلو گفت: این زمین که در منطقه بی‌سیم قرار دارد و به بنیاد مستضعفان تعلق داشت سال‌ها بود که مشکل اجتماعی_فرهنگی در این محدوده ایجاد کرده بود تا اینکه پس از پیگیری‌های متعدد، بنیاد مستضعفان آن را به شرط ایجاد بوستان، به شهرداری زنجان واگذار کرد.

او می گوید: طبق توافق صورت‌گرفته، بوستان هاشمی‌نژاد به مساحت ۶/۸ هکتار ظرف مدت یک سال در منطقه بی‌سیم زنجان احداث خواهد شد.

رئیس شورای شهر زنجان گفت: بوستان یک مجموعه کامل از فضای فرهنگی، اجتماعی و تفریحی خواهد بود که شامل سالن آمفی‌تئاتر، مسیر دوچرخه‌سواری، فرهنگسرا، پیاده‌راه، آسفالت رنگی، مغازه‌هایی با کاربری فرهنگی، زمین بازی، شهربازی کودکان، آلاچیق‌های خانوادگی، فضا‌های اجتماعی است.

او می گوید: بوستان هاشمی‌نژاد با محوریت خانواده و با رویکرد اشتغالزایی و تأمین فضای سبز و نیازمندی‌های فرهنگی و اجتماعی منطقه خواهد بود.

به گفته رئیس شورای شهر زنجان، مبلغ این قرارداد ۱۳۴ میلیارد تومان بوده و ۷۰ درصد مبلغ غیر نقدی و ۳۰ درصد نقدی خواهد بود که پیمانکار به محض ابلاغ قرارداد، آمادگی اجرا را دارد و مدت اجرای این قرارداد یک ساله بوده و صفر تا ۱۰۰ ساخت پروژه با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) خواهد بود.

او می گوید: علاوه بر این پروژه، در صدد آن هستیم تا از توان قرارگاه خاتم در اجرای پروژه‌های دیگری از جمله اصلاح مسیر آرامستان و اصلاح مسیر کمربندی خیام استفاده کنیم.

مرادلو گفت: مردم شهر زنجان سالیان سال در مورد آسفالت شهر انتظاراتی از مسئولان شهری داشتند که باید انجام می‌شد و در سال‌های قبل این حرکت دچار افت شده بود و وضعیت شهر مطلوب نبود.

او می گوید: اقداماتی که در اوایل سال ۱۴۰۱ با هماهنگی شهرداری و شورای شهر انجام شد، نشان دهنده این است که مسئولان با جدیت برای ارائه وضعیت مطلوبی در شهر پای کارهستند.

رئیس شورای شهر زنجان گفت: نسبت به سال گذشته بیش از پنج برابر بودجه افزایش یافته و عملیات آسفالت‌ریزی تا آبان ماه ادامه خواهد داشت که ابتدا اولویت با معابر اصلی و سپس معابر فرعی خواهد بود.

به گفته مرادلو مبلغ قرار داد ۸۰ میلیارد تومان است که با پیمانکاران بسته شده و کار آسفالت‌ریزی توام با کار کارشناسی در حال انجام است و در برخی نقاط شهر که دارای ترک‌های عرضی هستند از ورق‌های فلزی استفاده شده است.

او می گوید: در معابر فرعی نیز از پیمانکاران خرد استفاده شده و قرارداد‌ها بسته شده و کار‌ها به زودی شروع خواهد شد.

رئیس شورای شهر زنجان گفت: قرارگاه عمرانی، قرارگاه خدماتی که حل مشکلات شهر از جمله مشکلات سد معبر، و قرارگاه فرهنگی که باید در مباحث فرهنگی شهر فعال‌تر کار کند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر زنجان قرارگاه خاتم الانبیا رئیس شورای شهر زنجان او می گوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود

ایسنا/فارس عضو شورای اسلامی شهر شیراز از احداث زورخانه بزرگ مرکزی در این کلان‌شهر خبر داد.

مصطفی کیانی رحیمی امروز، ۸ اردیبهشت‌ماه در حاشیه بازدید از ظرفیت‌های ورزشی باغ جنت شیراز و سایر ظرفیت‌های ورزشی شهرداری منطقه ۴ شیراز گفت: در این بازدید از طرح‌های ورزشی در دست اجرا از جمله زمین فوتبال و والیبال ساحلی به همراه سایر فضاهای ورزشی همانند ورزش‌های توپی، راکتی و پیست دوچرخه سواری و اسکیت، مسیر پیاده‌روی و همچنین ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی باغ پارک بزرگ جنت بازدید شد.

وی بیان کرد: این پارک به عنوان یک ظرفیت زیست کیفی منطقه چهار شهرداری باید حفظ و صیانت شود و توسعه‌های متناسب با کارکرد آن صورت گیرد.

 عضو شورای شهر شیراز افزود: در شورای ششم اسلامی مصوبه‌های خوبی را در توسعه ورزش و سلامت عمومی داشتیم که از جمله آن در منطقه ۴ می‌توان به احداث ۲ زورخانه در محدوده منطقه یکی در پارک نوید محمدی و دیگری در پارک باغ جنت با عنوان زورخانه مرکزی شیراز اشاره کرد.

کیانی رحیمی تصریح کرد: در حال حاضر اعتبار لازم برای ساخت این زورخانه‌ها از جمله زورخانه مرکزی پیش‌بینی و به تصویب شورا رسیده است که امیدواریم با درایت مدیران در شهرداری منطقه و به صورت کلان در تمام حوزه‌های شهرداری بتوانیم پیمانکار را مشخص و این طرح تا پایان دوره شورای شهر به پایان برسد.

 شهردار منطقه ۴ شیراز نیز با اشاره به بازدید رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از پارک باغ بزرگ جنت اظهار کرد: این بازدید در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی این باغ پارک صورت گرفت و امیدوارم در آینده به یک پارک بزرگ با امکانات مجهز ورزشی تبدیل شود.

حسام‌الدین اسدزاده افزود: این باغ پارک، با زیرساخت خوب ورزشی خواستگاه بسیاری از جوانان و ساکنان شیراز است که شهرداری در آن عملیات احداث و توسعه زمین‌های ورزشی از جمله زمین فوتسال و والیبال را در برنامه قرار داده است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته در کمترین زمان ممکن به بهره برداری می رسد.

 شهردار منطقه ۴ شیراز اظهار کرد: نگاه ما به ورزش با اولویت ورزش همگانی است و با این مهم می‌توانیم در سلامت شهروندان سهیم باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود