Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که انتظار می‌رود متقاضیان نهضت ملی مسکن آورده خود را به‌موقع واریز کنند، گفت: به‌هیچ وجه نباید اجازه دهیم امید مردم به ناامیدی تبدیل شود. علیرضا جعفری در جلسه با پیمانکاران پروژه‌های مسکونی شهر جدید پردیس اظهار کرد: شرکت عمران با توجه به تعهدی که به متقاضیان مسکن در این شهر جدید داده است باید تا یک ماه آینده برنامه زمانبندی و اجرایی مشخصی در پیشبرد و تحویل پروژه‌های مسکن مهر به آن‌ها ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تأکید بر این‌که به هیچ وجه نباید اجازه دهیم امید مردم به ناامیدی تبدیل شود، افزود: شرکت عمران شهر‌های جدید بدون شک هرگونه همکاری لازم در تأمین مالی پروژه‌های مسکن مهر نیمه کاره به ویژه در حوزه تهاتر را داشته و آمادگی لازم برای دریافت درخواست پیمانکاران در این بخش را دارد.

وی با یادآوری توقف ساخت برخی پروژه‌های اقدام ملی مسکن با پیشرفت کمتر از ۱۰ درصد، تصریح کرد: در این دوره تصمیم بر آن شدیم به منظور ساماندهی متقاضیان، پیمانکاران و تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر این واحدها، طی فرآیندی بر اساس شرایط طرح نهضت ملی مسکن تغییر و قرارداد جدید برای آن‌ها تنظیم شده تا مشمول تسهیلات این طرح نیز شوند.

وی ادامه داد: ضریب بالای ناخالصی پروژه‌های اقدام ملی مسکن یکی از مشکلات است؛ این مسئله با افزایش سهم متقاضیان به آن‌ها فشار می‌آورد که باید با بازنگری سهم‌ها در آن پروژه‌ها هرچه سریع‌تر به نفع مردم اصلاح شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید با تاکید بر تسریع فرآیند ابلاغ تغییر شاخص مبنای پیمان و قرارداد‌های محوطه، گفت: در این راستا موضوعات مربوط به ابلاغ قرارداد‌های مهندسین مشاور نیز انجام و تعیین تکلیف شود.

جعفری با تأکید بر نقش چشمگیر متقاضیان در تسریع روند ساخت پروژه‌های مسکونی اظهار کرد: شرکت عمران شهر‌های جدید تمامی تلاش خود برای تسریع در تحویل واحد‌ها را به کار گرفته و پیمانکاران نیز با تمام قوا پای کار آماده اند. انتظار می‌رود متقاضیان نیز با پرداخت به موقع سهم خود طی مراحل اعلام شده و همچنین به تناسب پیشرفت پروژه ها، به این فرآیند کمک کرده و مانع از توقف اقدامات در این بخش شوند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: علیرضا جعفری شهر جدید پردیس مسکن پروژه های مسکن شرکت عمران ملی مسکن پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، در استان پیشرفت فیزیکی اجرای این طرح رادر شهرهای شهرضا، مبارکه، دولت آباد و دهاقان بیشتر از دیگر شهرها اعلام کرد وگفت: آمار مجموع ثبت نام کنندگان، بیش از ۴۶۱ هزار نفر و تأیید نهایی تجمیعی بیش از ۱۳۱ هزار نفر بوده است.

علیرضا قاری قرآن افزود: تعداد متقاضیان دارای آورده بیش از ۴۰ میلیون تومان در استان، بیش از۴۶ هزار و ۷۰۰ نفر است.

وی گفت: هزینه واحدهای طرح نهضت ملی مسکن با توجه به تاریخ شروع، مشخصات فنی، تعداد طبقات و مساحت متفاوت و به نسبت پیشرفت طرح از متقاضیان اخذ و در نهایت به قیمت تمام شده واگذار می‌شود.

قاری قرآن افزود: میزان تسهیلات پرداختی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، ۵۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۸ درصد و مجموع دوران مشارکت و اقساط ۲۰ سال است و در هنگام تحویل واحد، فروش اقساطی برقرار می‌شود.

وی گفت: اجرای این طرح در استان اصفهان، در مراحل مختلف اخذ پروانه، فونداسیون، اسکلت، سقف، سفت کاری و نازک کاری بوده و پیش بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری برسند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، کیفیت ساخت مسکن رادر اجرای این طرح مطابق مقررات ملی ساختمان بیان کردو افزود: ۱۳ پیمانکار در ساخت و تکمیل طرح های نهضت ملی مسکن فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از نهضت ملی مسکن بروجرد
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا