Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان قزوین، مهدی عبدیان روز چهارشنبه ضمن تبریک فرارسیدن هفته قوه قضاییه، افزود: از این میزان بیش از ۲۵ میلیارد ریال آن از محل کمک خیران و ۵۷ میلیارد ریال با گذشت شاکیان تأمین شده است.

وی اظهار داشت: همچنین برای بیش از ۱۳۵ میلیارد ریال از این بدهی نیز تقاضای اعسار داده شد که با کمک و مساعدت رییس کل دادگستری استان و قضات مورد قبول قرار گرفت و مقرر شد تا مددجویان به صورت اقساط این بخش از بدهی خود را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدیان تصریح کرد: جرائم این مددجویان شامل یک نفر حوادث کارگاهی، یک نفر قتل غیرعمد، ۴۶ بدهکار مالی، ۱۲ مورد پرداخت نکردن مهریه و ۹ مورد پرداخت نکردن نفقه بوده است.

این مسوول افزود: زندانیان جرائم مالی غیرعمد، به دلیل محکومیت‌های غیر از کلاهبرداری به واسطه ناتوانی در پرداخت بدهی‌های مربوط به دیه، نفقه، مهریه و چک بلامحل و دیون و تعهدات مالی در زندان به سر می‌برند که خوشبختانه با کمک خیران بخش قابل توجهی از آنان آزاد شده و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

وی اضافه کرد: زندانی جرائم مالی غیرعمد در واقع خلافکار و مجرم نیستند و بدون اینکه در ارتکاب به جرم نقشی داشته باشند، متحمل ضرر و خسارت‌های مادی و معنوی بسیاری شده‌اند و انتظار می‌رود کمک خیران و نیکوکاران بتواند زندگی تازه‌ای را به این زندانیان ببخشد.

عبدیان با اشاره به آزادی یکی از زندانیان به مناسبت میلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: این مددجو در طی ۱۳ سال گذشته به دلیل عجز از تودیع وثیقه قانونی از هیچگونه مرخصی بهره مند نشده بود که به برکت دهه کرامت و با کمک خیران شرایط بازگشت مجدد او به جامعه فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان قزوین از همه خیران و مردم نوعدوست استان درخواست کرد: کمک‌های مالی خود را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به شماره حساب ۰۱۰۵۲۵۸۱۸۹۰۰۰ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۰۲۷۱۳ بانک ملی ایران به نام ستاد دیه استان قزوین واریز نمایند.

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان ستاد دیه کشور آزادی زندانیان سازمان زندان‌ها استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان ستاد دیه کشور آزادی زندانیان انجمن حمایت از خانواده زندانیان ستاد دیه کشور آزادی زندانیان سازمان زندان ها استان قزوین میلیارد ریال استان قزوین کمک خیران ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دادستان سبزوار درمراسم نذر هشتم سبزوار که در مسجد الغدیر سبزوار برگزار شد گفت: این زندانیان با کمک خیران و نمازگزاران با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از زندان رهایی یافتند و ستاد دیه استان نیز در این قضیه کمک و یاری کرد.

صابری افزود: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب طرح نذر هشتم و به نیت امام رضا (ع) از زندان سبزوار با کمک خیران و نمازگزاران مساجد سبزوار از زندان رهایی یافته اند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند