Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: هر ساله به دلیل اهمیت و حساسیت موضوع مواد مخدر و اعتیاد به انواع مواد مخدر و روانگردان‌ها که به عنوان یک چالش بزرگ گریبانگیر تمام کشورهای دنیا شده، برنامه مقابله با این موضوع در سطح بین‌الملل بیان می‌شود و در سال هم یک روز (پنجم تیرماه مصادف با ۲۶ ژوئن) به عنوان گرامیداشت مبارزه با مواد مخدر اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شعار امسال سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر را «پرداختن به چالش‌های مواد مخدر در حوزه سلامت و بحران‌های بشری» عنوان کرد و افزود: به دلیل حساسیت موضوع در واقع یک هفته به عنوان هفته مبارزه با مواد مخدر در کشور تعیین شده که در این هفته برنامه‌های متنوع و متعددی داریم.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه ادامه داد: روز پنجم تیرماه، رییس جمهور از طریق ویدئوکنفرانس برای استان‌ها در این خصوص سخنرانی خواهد داشت.

غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از دو خانواده شهید و جانباز، سخنرانی استاندار به عنوان رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قبل از خطبه نماز جمعه، برپایی میز خدمت در حاشیه نماز جمعه، نشست با خیرین، سمن‌ها و کارآفرینان حوزه توانمندسازی و حمایت از افراد بهبودیافته؛ طرح پاکسازی محلات به ویژه نقاط آلوده جمع‌آوری معتادان متجاهر، ساماندهی کمپ‌ها، برخورد سخت با خرده‌فروشان و عوامل توزیع و فروش مواد مخدر، ورزش همگانی با همکاری اداره کل ورزش و شهرداری و... از جمله برنامه‌های تدارک دیده برای این هفته است که گل‌آوری به آن اشاره کرد.

وی با اشاره به تقدیم ۳ هزار و ۸۰۰ شهید در راه مبارزه با مواد مخدر و بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ جانباز در استان، گفت: استان کرمانشاه هم ۵۰ شهید گرانقدر و حدود ۳۰ جانباز در حوزه مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام کرده است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس مواد مخدر سالروز مواد مخدر جانباز مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محورهای مواصلاتی بردسکن را دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری محور خلیل آباد به بردسکن به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به رانندگی مردی جوان مشکوک و دستور ایست را برای راننده خودرو صادر کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی در بازرسی خودرو ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از متهم کشف کردند.

مختاری ا اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097660

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!