Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌ها از درخواست رئیس جمهور اوکراین برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه روسیه خبر دادند.

به گزارش مشرق، خبرگزاری تاس نوشت: ولودیمیر زلنسکی، در جدیدترین پیام ویدئویی خود از متحدان اروپایی کی‌یف خواست تا کار بر روی بسته هفتم تحریم‌های خود علیه روسیه را آغاز کنند.

وی تاکید کرد که روسیه باید افزایش مداوم فشارها برای جنگ را احساس کند و برای این منظور به مجموعه جدید اقدامات تنبیهی اتحادیه اروپا «در اسرع وقت» نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبران اتحادیه اروپا پس از تصویب ششمین بسته تدابیر محدودکننده خود که شامل ممنوعیت نسبی واردات نفت روسیه است، قول داده اند که فشار تحریم ها را بر مسکو ادامه دهند.

روز گذشته، کریستیا فریلند، در یک کنفرانس اقتصادی در تورنتو به خبرنگاران گفت: اوتاوا در حال برنامه ریزی قانونی است که اجازه مصادره دارایی های تحریم شده روسیه را می دهد.

به گزارش تاس، وزیر امور خارجه کانادا گفت: کانادا موضوع را با آمریکا و دیگر شرکای بین المللی در میان گذاشته است.

فریلند گفت: پیدا کردن پول برای بازسازی اوکراین واقعا مهم خواهد بود و من نمی توانم به منبع مناسب تری برای این بودجه به جز دارایی های مصادره شده روسیه فکر کنم.

جنت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا هم دوشنبه در سفر به کانادا گفت واشنگتن در حال گفتگو با متحدان خود است تا با تعیین سقف قیمت برای نفت خام روسیه، درآمدهای نفتی این کشور را بیشتر محدود کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، یلن در کنفرانس خبری گفت «ما درباره چگونگی محدودیت بیشتر درآمدهای انرژی روسیه به گفتگوهای سازنده با شرکا و متحدانمان در سراسر جهان ادامه می‌دهیم و در عین حال پیامدهای جانبی بر اقتصاد جهان را مدنظر داریم و مانع می‌شویم».

در حال حاضر که حمله روسیه به اوکراین وارد چهارمین ماه خود شده است، تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه و در واکنش به آن قطع گازرسانیِ روسیه به کشورهای اتحادیه موجب تحولات اقتصادی و معیشتی در اغلب کشورها شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت ولودیمیر زلنسکی جنگ روسیه و اوکراین تحولات اوکراین اوکراین زلنسکی تحریم روسیه روسیه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت علیه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت اوکراین از خنثی‌سازی طرح روسیه برای ترور «زلنسکی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، سرویس اطلاعات خارجی اوکراین (SBU) امروز سه شنبه از بازداشت ۲ نفر که قصد ترور زلنسکی را داشتند، خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، کی‌ یف ادعا کرد که رییس جمهور اوکراین چندین بار از آغاز عملیات نظامی ویژه نظامی مسکو در فوریه ۲۰۲۲ مورد هدف روسیه قرار گرفته است.

به گزارش ایندیپندنت، اوکراین مدعی شد که دو مقام امنیتی این کشور که در توطئه هماهنگ‌ شده اس از سوی روسیه قصد ترور مقامات ارشد کی‌ یف از جمله ولودیمیر زلنسکی را داشتند، بازداشت شدند.

اوکراین مدعی خنثی‌سازی طرح روسیه برای ترور زلنسکی شد

سرویس امنیتی اوکراین ادعا کرد که ماموران روس را در سرویس گارد دولتی اوکراین دستگیر کرده است که برای ترور رئیس‌جمهور اوکراین و دیگر مقامات ارشد دولتی برنامه‌ ریزی می‌ کردند.

سرویس امنیتی اوکراین در پستی در کانال تلگرامی خود ادعا کرد: کارآگاهان ضداطلاعاتی و سرویس امنیت ملی اوکراین طرح سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) برای حذف رییس‌ جمهور اوکراین و دیگر مقامات ارشد نظامی و سیاسی را خنثی کردند.

این در حالیست که کی یف تا کنون اسناد و مدارکی دال بر اثبات ادعای خود ارائه نکرده است.

کد خبر 6099667

دیگر خبرها

  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟/ اوکراین: ترور زلنسکی توسط روسیه خنثی شد/ تهدید بلاروس به اقدام نظامی علیه لهستان
  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • اوکراین مدعی خنثی سازی ترور زلنسکی شد
  • روایت اوکراین از خنثی‌سازی طرح روسیه برای ترور «زلنسکی»
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • روسیه: آمریکا در تکاپوی جایگزین‌کردن زلنسکی است
  • وزیر اسبق زلنسکی در فهرست تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی آماده نیستند
  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود