Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:30:41 GMT

پدر شهید رحیمی جعفری در پیشوا آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۷۲۵۲

پدر شهید رحیمی جعفری در پیشوا آسمانی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، حاج محمد اسماعیل رحیمی جعفری که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، یکی از فرزندان خود را تقدیم اسلام کرده است، پس از سال‌ها مجاهدت در دفاع از ارزش‌های اسلامی بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

قرار است که پیکر این پدر شهید امروز در شهرستان پیشوا تشییع شده و در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) به خاک سپرده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا در پیامی درگذشت این پدر شهید را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
پدران معظم شهدا با صبر و استقامت در فراق فرزند شهید خود، تجلی بخش گوهر شهادت در جامعه و سرچشمه جاودان ایثار و فداکاری هستند.
هیچ قلمی یارای وصف این صبر و ایثار نیست، آنگاه که تمام دارایی یک پدر، فرزند است و چه سعادتی از این بالاتر که پدری ابراهیم وار، تمام داراییش را در راه اعتقادات راستینش فدا کند و فرزند برومند خود را جانانه برای راه سترگ شهادت رهسپار کند.

مرحوم حاج محمداسمعیل رحیمی جعفری پدر گرامی شهید والامقام محمد قاسم رحیمی جعفری پس از سال‌ها بردباری، ندای حق را لبیک گفت وبه سوی معبود خویش شتافت.
ازمنظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبر ایشان ادای احترام  نموده و از درگاه پروردگار متعال، علو درجات را برای ایشان و بردباری برای بازماندگان مسألت می نمایم.
شهید رحیمی جعفری ۲۶ خرداد ۱۳۴۶، در روستای سناردک از توابع شهرستان پیشوا به دنیا آمد.

وی در حالی که دانش آموز اول دبیرستان بود، به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در ۲۸ بهمن ۱۳۶۲، و در ۱۶ سالگی در چنگوله بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.
پیکر پاک و مطهر این شهید سرافراز در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) پیشوا به خاک سپرده شده است.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس شهید دفاعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس شهید دفاعی رحیمی جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در مسجد جامع گوراب زرمیخ با بیان اینکه بالاترین ارزش‌ها نزد خداوند شهادت است گفت: یادواره شهدا فرصت مناسبی برای تبیین افکار و آرمان های شهدا به نسل جوان است.

بهروز جلائی با اشاره به اینکه راه شهدا راه انبیاء، اولیا و مردان الهی است افزود: وصیت نامه شهدا پر از معنویت و درس زندگی برای همه ما است و پیام شهدا به ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری است.
سردار شهید سیدمعروف ایرانی فرمانده گروهان حق از گردان سلمان لشگر ۱۶ قدس گیلان در سال ۶۷ در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان مراسم لوح سپاس و تندیس یادواره شهدا به خانواده شهید سیدمعروف ایرانی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن پدر شهید در نقنه
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان