Web Analytics Made Easy - Statcounter

ربیعی گفت: هیئت مذهبی باید مرکز جهاد تبیین باشند و از جریان‌های انحرافی دوری نمایند که رویکرد بسیج مداحان نیز همین موضوع بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ ابوالفضل ربیعی مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله در جمع خبرنگاران گفت:هیئت مذهبی در شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی مهم‌ترین نقش را ایفا کردند و بی‌شک حوزه مداحان محل تبلیغ و مبارزه علیه رژیم منحوس پهلوی به شمار می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروزه نیز هیئت مذهبی باید مرکز جهاد تبیین باشند و از جریان‌های انحرافی دوری نمایند که رویکرد بسیج مداحان نیز همین موضوع بوده است.

ربیعی بیان کرد: متأسفانه امروزه در بعضی از هیئت مذهبی و مداحان جریان‌های انحرافی نفوذ و رخنه کرده که باید با بصیرت مدیران هیئت مذهبی و مداحان اهل‌بیت(ع) و همچنین مردم عزیز از چنین رفتارهای جلوگیری و در عرصه‌های مختلف مبارزه کرد.

 مسئول سازمان بسیج مداحان استان مرکزی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج مداحان در راستای تربیت مداح و نیروی انقلابی و ارزشی که مهم ترین مأموریت این سازمان بوده و در این راستا آموزش مداحی نوگلان حسینی را از سال 1398 در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته و در همین راستا کانون های بسیج مداحان در شهرستان های ساوه ،خمین، محلات و اراک آموزش های مداحی نوگلان حسینی را آغاز کرده و خوشبختانه مورد استقبال خوب نوجوانان و نونهالان قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج مداحان هیئت مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند

ایسنا/لرستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: قرارگاه جهاد تبیین با حضور در مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت‌افزایی می‌کند.

سرهنگ احمد حسنوند امروز (دهم اردیبهشت‌ ماه) در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی که در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در توطئه‌هایی که از سوی دشمن می‌شود، نقش جهاد تبیین بیشتر محسوس است و در این زمینه اقداماتی شده است.

وی بیان کرد: تشکیل قرارگاه جهاد تبیین با توجه به فرمان رهبری، یکی از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در این زمینه انجام شده است. این قرارگاه شامل مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی با حضور در دانشگاه‌ها و مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت افزایی می‌کند. اعزام هادیان سیاسی به اردوی راهیان‌ نور از دیگر اقداماتی است که در حوزه عقیدتی سیاسی انجام شده است.

او افزود: در هفته عقیدتی سیاسی سپاه ۲۸ برنامه فرهنگی برگزار می‌شود که برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی و روشنگری با حضور اساتید شهرستانی و استانی و کشوری در مساجد و پایگاه‌های مقاومت و دانشگاه‌ها و مدارس از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • صدا و سیما، خط مقدم جهاد تبیین است
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند