Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با طلاب، روحانیون و دست‌اندرکاران اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه تاسیس تبلیغات اسلامی توسط امام راحل (ره) یک اقدام بسیار مهم و هوشمندانه بود، اظهار کرد: باید مسؤولان به شبکه تبلیغ توجه ویژه داشته باشند زیرا گسترش اقدامات تبلیغی، فرهنگی و مذهبی یک امر بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از برنامه‌های استکبار را تهاجم فرهنگی و نرم علیه جمهوری اسلامی دانست و گفت: تغییر رفتارهای دشمن در خصوص ضربه زدن به شعائر دینی و مذهبی بسیار محسوس است لذا باید چاره‌ای در این خصوص اتخاذ شود. 

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در کشور افزود: دشمن با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغی همواره در تلاش است تا فرهنگ اسلامی را در کشور از بین ببرد، به این منظور و برای خنثی‌سازی تهاجمات نابرابر باید هوشمندانه عمل شود. 

عباسی با بیان اینکه نفوذ دشمن در اندیشه‌ها و تفکرات افراد، تأثیرگذار بوده است، تصریح کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی فقط مختص به سازمان تبلیغات اسلامی و جامعه روحانیت نبوده و مابقی دستگاه‌های دولتی هم باید در انجام امور فرهنگی تلاش کرده و دغدغه لازم را داشته باشند. 

وی با تاکید بر لزوم توجه بر جلوگیری از موازی کاری در بخش و امور فرهنگی بیان کرد: هم پوشانی، همدلی و تعامل در فعالیت‌های فرهنگی باید همواره مورد توجه مسؤولان قرار گیرد زیرا دشمن همواره سعی در تضعیف بنیان خانواده دارد. 

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین با اشاره به اجرای پروژه بازیافت پسماند و تبدیل آن به سموم دفع آفات در رودبار گفت: این پروژه با رویکرد دانش بنیانی صورت گرفته و گامی مهم در راستای حل معضل پسماند خواهد بود. 

به گفته عباسی، برنامه‌ریزی در خصوص حل مشکل آب شرب روستایی و شهری انجام شده و به زودی هیج روستایی بدون آب نخواهد بود. 

بهره‌مندی از شرکت‌های دانش بنیان در امور فرهنگی 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه ایجاد ناامیدی و نفاق در جامعه هدف استکبار در عصر کنونی در جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: نقش روحانیت در تبیین، دستاوردهای انقلاب و مفاهیم اسلامی مهم است و روحانیت نقش مهمی در امیدافزایی وتزریق روحیه امید، خودباوری و خوداتکایی در جامعه دارد. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی با تاکید بر لزوم توجه به شرکت‌های دانش بنیان در بخش فرهنگی افزود: با توجه به تعیین شعار سال توسط مقام معظم رهبری و تاکید به شرکت‌های دانش بنیان، سازمان تبلیغات اسلامی برنامه مهمی در راستای بهره‌مندی از این شرکت‌ها دارد. 

وی از آغاز طرح یک شهید یک کتاب خبر داد و گفت: خواندن کتاب در کنار قبور مبارک شهدا کار بسیار ارزشمندی است که موجب تقویت فرهنگ کتابخوانی می‌شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: اسدالله عباسی استاندار گیلان حوزه علمیه رشت تبلیغات اسلامی پسماند تبلیغات اسلامی گیلان امور فرهنگی دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، گفت: امروز وحدت در جامعه اسلامی مهمترین رکن پیشرفت محسوب می‌شود، بنابراین هر قلمی و هر قدمی و هر کلام و اقدامی در فضای واقعی و مجازی که بخواهد خللی در وحدت جامعه ایجاد کند، خیانت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام علی عبداللهی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین که در محل سالن اجتماعات مرکز آینده پژوهی دانشگاه بین‌المللی امام(ره) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: توقع از همه مسئولین خاصه مسئولین قضایی، انضباط کاری، وقت‌شناسی و معطل نکردن مراجعین به دستگاه‌ها است.

وی ادامه داد: بازداشت کردن افراد آخرین کار است و ما در دستگاه عدلیه باید تلاش کنیم افرادی را که مرتکب خطا و جرمی شده‌اند، اگر ضرورت اقتضاء نکرد به زندان نفرستیم.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه یادآورشد: اولین ملاک قضات در دستگاه عدلیه اقتدار است، یاحکمی صادر نمی‌شود یا اگر صادر شد بدون هیچ گونه رودربایستی اجرایی شود.

عبداللهی افزود: اگر احکام قضایی قطعیت یافته و در مقابل قاضی قرار گرفت نسبت به اجرای آن هیچ تعللی نکنند، چنانچه تعللی در اجرای حکم انجام شود ممکن است ثبات و اقتدار نظام آسیب ببیند.

وی تصریح کرد: تاکیدات ریاست قوه قضائیه در درون و بیرون از مجموعه دستگاه قضائی بر صیانت است، اگر چه فردی حریم ها و حرمت‌ها را شکست و در انجام به وظایف محوله خودش کوتاهی کرد برخورد با وی به عنوان یک راه مقتدر مبارزه با فساد ضروری است.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، گفت: مبارزه با فساد و قائل نبودن تبعیض در مکتب دستگاه عدلیه حرام است و یکی از اساسی‌ترین موضوعاتی که همواره رئیس قوه قضائیه به آن تاکید کرده و در سند متعالی قوه نیز نسبت به آن تاکید شده است این موضوع است.

وی در ادامه عنوان کرد: یکی از خواسته های مقام معظم رهبری تامین امنیت روانی در سطح جامعه است چرا که (جهش تولید، با مشارکت مردم) جز با امنیت روانی و آرامش روانی میسر نیست.

عبداللهی تصریح کرد: هر کسی، در هر لباس و جایگاهی بخواهد امنیت روانی جامعه را به هم بریزد، دستگاه قضائی در کنار دستگاه های امنیتی و انتظامی در مقابل او خواهند ایستاد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با تاکید بر وحدت در جامعه این چنین اذعان داشت: امروز وحدت در جامعه اسلامی مهمترین رکن پیشرفت محسوب می‌شود، بنابراین هر قلمی و هر قدمی و هر کلام و اقدامی در فضای واقعی و مجازی که بخواهد خللی در وحدت جامعه ایجاد کند، خیانت است. 

وی تاکید کرد: در طول سنوات پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره ثابت کرده‌ایم که نسبت به وفاداری به خون شهدا و تاسی در ولایت‌مداری پایبند هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی