Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش چهارشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالاهای اساسی، ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از وجود یک انبار احتکار لوازم خانگی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی از این انبار بازدید کرده و در بازرسی از آن ۱۲۰ کارتن انواع لوازم خانگی از جمله کولرآبی، سماور، پنکه، جاروبرقی، چای ساز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت : در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و فرد خاطی تحویل مراجع قضائی شد.

عزیزی تأکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهای اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است و در این مسیر با هیچ متخلفی مماشات نمی‌شود.
کشف بیش از ۹ کیلوگرم حشیش در قرچک
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک نیز از کشف بیش از ۹ کیلوگرم حشیش در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ یدالله طهماسیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه وتوزیع موادمخدر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی و یگان تکاوری قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های موشکافانه و طی انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که این فرد قصد فروش مقادیر زیادی مواد مخدر از نوع حشیش را در خیابان اصلی روبروی پارک جنگلی شهرستان قرچک دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک اظهار داشت: با ادامه تحقیقات و با هماهنگی مقام قضائی و طی عملیاتی مشترک با یگان تکاوری، متهم تحت مراقبت نامحسوس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت که در طی این مراقبت نامحسوس و در حین جابجایی مواد مخدر بین فرد متهم و خریدار مواد مخدر، ماموران بلافاصله وارد عمل شده و ضمن رعایت کلیه جوانب حفاظتی و رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی، هر دو نفر را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از متهمان ۹ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش با لفاف کشف و هر ۲ متهم به مقر انتظامی منتقل شدند.
طهماسیان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای متهمین  گفت: نیروی انتظامی با قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی کرده و اجازه جولان به سوداگران مرگ را نمی‌دهد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرچک احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرچک احتکار فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرچک احتکار مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان