Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بحران کرونا در دو سال اخیر بدهی‌های هنگفتی را بر اکثر دانشگاه‌های علوم پزشکی تحمیل کرد که بخش اعظمی از این بدهی‌ها مربوط به دارو و تجهیزات است.  

دکتر بهرام دلفان در سی و ششمین نشست اعضای منطقه چهار قطب جنوب غرب معاونت‌های غذا و دارو کشور که به میزبانی لرستان و در محل هتل شهرداری خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اساسی‌ترین مشکلات دانشگاه علوم پزشکی لرستان بدهی ناشی از بیماری کروناست و در این راستا دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت بهداشت نیز بدهکار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بحران کرونا در دو سال اخیر بدهی‌های هنگفتی را بر اکثر دانشگاه‌های علوم پزشکی تحمیل کرد که بخش اعظمی از این بدهی‌ها مربوط به دارو و تجهیزات است.  

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: چنانچه بدهی‌ها را پرداخت کنیم بخشی از مشکلات تامین دارو برطرف خواهد شد که البته دانشگاه توان پرداخت ندراد و نیاز است از بیرون اعتبارتزریق شود.

دلفان اضافه کرد: این درحالیست که طلب‌های زیادی از سازمان‌های بیمه‌گر داریم.

وی در ادامه با بیان اینکه نرخ بیکاری و مهاجرت در استان‌های غربی بالاست و این درحالیست که بروز پدیده گردو غبار و خشکسالی به آن اضافه شده است، بیان کرد: نقش دانشگاه‌های علوم پزشکی در حل این معضل حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: شناسایی موانع، بکارگیری متولیان کاربلد، اهمیت پیوند دانشگاه و صنعت، کاستن از سخت‌گیری‌ها و مانع تراشی‌های پیش روی تولیدکنندگان، در حل مشکل بیکاری بسیار کمک کننده است.

دلفان گفت: همکاری و همفکری همکاران حوزه غذا و دارو و پرداختن به شاخصه‌های دارو در جلسات و کمیته‌ها مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی کرونا علوم پزشکی بحران کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان دلفان دانشگاه علوم پزشکی لرستان دانشگاه های علوم پزشکی بدهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ماراتن آزمون سراسری در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس دانشگاه لرستان به رقابت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در آزمون سراسری ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۳۵ هزار و ۵۶۱ داوطلب لرستانی هستند که گروه‌های ریاضی و فنی و علوم انسانی از ساعت ۸ صبح امروز ششم اردیبهشت، رقابت خود را آغاز کردند.

علی نظری افزود: ۶۳ درصد داوطلبان استان در نوبت اول آزمون سراسری خانم و ۳۷ درصد آقا هستند.

وی اظهارداشت: عصر امروز هم گروه‌های زبان‌های خارجی و هنر و فردا جمعه در نوبت صبح آزمون گروه علوم تجربی برگزار می‌شود.

به گفته رئیس دانشگاه لرستان، آزمون سراسری مرحله‌ی دوم نیز هفتم و هشتم تیرماه امسال برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • آغاز ماراتن آزمون سراسری در لرستان