Web Analytics Made Easy - Statcounter

جایزه به خونه هایی که سوسک داشته باشن

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ مسئولان این شرکت اعلام کردند درمان‌هایی که برای مبارزه با سوسک‌ها کشف شده کاملاً بی‌خطرند و برای اعضای خانواده یا حیوانات خانگی ضرری نخواهند داشت.شرکتی به صاحب‌خانه‌ها ۲ هزار دلار پیشنهاد می‌دهد تا ۱۰۰ سوسک را در خانه‌‌شان رها کنند 

شرکت کنترل آفات به صاحب‌خانه‌ها در امریکا پیشنهاد داد که در ازای رها کردن ۱۰۰ سوسک در خانه‌شان برای آزمایش کنترل آفات ۲ هزار دلار به آن‌ها بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت پِست اینفورمر که در کارولینای شمالی قرار دارد اعلام کرده که به دنبال خانه‌هایی است که بتواند آن را اجاره کند و ۱۰۰ سوسک را در آنجا رها کند تا روش‌های جدید خلاص شدن از شر سوسک‌ها را امتحان کند.

این شرکت گفت که آزمایش حدود ۳۰ روز طول خواهد کشید و تیم کنترل آفات از روش‌های سنتی برای از بین بردن سوسک‌ها استفاده می‌کنند و ممکن است در صورت عدم موفقیت بخواهند روش‌های جدیدی را نیز به کار گیرند. مسئولان این شرکت اعلام کردند درمان‌هایی که برای مبارزه با سوسک‌ها کشف شده کاملاً بی‌خطرند و برای اعضای خانواده یا حیوانات خانگی ضرری نخواهند داشت.

این شرکت اعلامیه خود را تا ۳۱ جولای تمدید کرده تا کسانی پیدا شوند و شرکت در این آزمایش چندش‌آور را قبول کنند. این شرکت در اعلان خود گفت: «با پیشرفت فناوری و ابداع روش‌های جدید ما هم به دنبال جدیدترین و بهترین راه‌ها برای خلاصی از شر آفات مخصوصاً سوسک‌ها هستیم.» آن‌ها می‌خواهند این آزمایش را در پنج تا هفت خانه انجام دهند و نتایج آزمایش برایشان بسیار مهم است.  دیوید فلوید، رئیس شرکت پست اینفورمر، گفت که این شرکت تا بعدازظهر روز دوشنبه بیشتر از ۲۲۰۰ درخواست برای این پیشنهاد چندش‌آور ولی وسوسه‌انگیز دریافت کرده‌اند.  :

مدیر شرکت گفت که قبلاً نیز در منزل دوستان و آشنایانشان سوسک‌ها را رها کرده بودند تا بتوانند به بهترین نتیجه برای دفع آنان برسند. او اظهار کرد که برای شرکت در این طرح باید تأییدیه کتبی صاحب‌خانه وجود داشته باشد و در طول آزمایش هیچ دارویی برای از بین بردن سوسک‌ها استفاده نشود.

منبع: 55 آنلاین

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سوسک سوسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد

ایسنا/ایلام ناظر استانی طرح جهش تولید در دیم‌زارهای استان ایلام از مبارزه بیولوژیک در مزارع دیم استان با آفات خبر داد.

مهندس «خدابخش داودی‌نصر» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای کاهش مصرف سموم شیمیایی و عرضه محصول سالم و عاری از بقایای سموم و به منظور کاهش خسارت کرم پیله‌خوار به عنوان یکی از آفات مهم و خسارت زای نخود، رهاسازی زنبور پارازیتویید براکون در مزارع نخود شهرستان بدره آغاز شده است. 

ناظر استانی طرح جهش تولید در دیمزارهای ایلام گفت: با توجه به مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در طرح جهش تولید در دیم زارها و تأمین بخشی از اعتبار کنترل بیولوژیک عوامل خسارت‌زای نخود، پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۰۰۰ هکتار از مزارع نخود استان تحت پوشش این نوع مبارزه قرار گیرد. 
داودی‌نصر افزود: اجرای کنترل بیولوژیک یکی از مولفه‌های اصلی مبارزه تلفیقی آفات برای کاهش مصرف سموم، کاهش هزینه نهاده‌ها و تولید محصول سالم است و توسعه آن در دستور کار طرح ملی و مشترک جهش تولید در دیم‌زارها قرار دارد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • این سوسک یک اثر هنری است (عکس)
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • فیلمبرداری ماکرو آیفون 15 پرو مکس از یک سوسک تیره (فیلم)
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد
  • کنه‌های تار عنکبوتی از آفات نخیلات