Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@13:35:46 GMT

رضا کیانیان با «پدر» به صحنه بازگشت

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۸۲۴۰

رضا کیانیان با «پدر» به صحنه بازگشت

به گزارش ایران آنلاین،مرین‌های نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای با حضور رضا کیانیان آغاز شد تا این اثر نمایشی شهریور سال جاری همزمان با تولد ۷۲ سالگی این بازیگر پیشکسوت به صحنه رود.

 رضا کیانیان همزمان با تولد ۷۲ سالگی خود و در جدیدترین حضورش بر صحنه تئاتر، در نمایش پدر به ایفای نقش می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر که نوشته فلوریان زلر است با طراحی و کارگردانی آروند دشت‌آرای تمرین‌های خود را از ۲۱ خرداد آغاز کرده و قرار است در شهریور سال جاری روی صحنه برود.

این اثر نمایشی که تهیه‌کنندگی آن بر عهده محمد قدس است، بعد از نمایش  بداهه دومین تجربه همکاری آروند دشت‌آرای و رضا کیانیان در عرصه تئاتر است.

رضا کیانیان با «پدر» به صحنه بازگشت

 رضا کیانیان فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۸ با حضور در فیلم تمام وسوسه های زمین ساخته حمید سمندریان آغاز کرد. کیمیا ساخته احمدرضا درویش اولین کار قابل توجه او بود. سینما سینماست و آژانس شیشه‌ای نقطه اوج او در سینما بود، وی در شانزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم آژانس شیشه‌ای جایزه بهترین بازیگر نقش دوم را گرفت و در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم کیمیا کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد نقش دوم بود.

فیلم های سینما سینماست، گاهی به آسمان نگاه کن، ماهی ها عاشق می‌شوند، یک حبه قند، فرش باد، کیمیا، یک تکه نان و روبان قرمز از کارهای شاخص او به شمار می‌رود و کیانیان در این آثار بازی‌های متفاوت و فوق العاده‌ای را به نمایش گذاشت.


انتهای پیام/

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رضا کیانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا بلوکات بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران پس از سال‌ها دوری از بازی در تئاتر، با نمایش «خارشتر» روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی به نویسندگی هدی آهنگر و کارگردانی سیدعلی موسویان و تهیه‌کنندگی وحید کریمی به‌زودی میزبان علاقه‌مندان خواهد شد.

از فعالیت‌های تئاتری لیلا بلوکات می‌توان به بازی در نمایش‌های «شکار مرغابی»، «رام کردن مرد سرکش»، «خرده جنایت‌های زن و شوهری»، «هفت عصر، هفتم پاییز»، «شیروانی داغ»، «ماسک»، «اولئانا»، «هوس و هفت دقیقه»، «روز سیاوش» و… اشاره کرد.

در نمایش «خارشتر» علاوه بر لیلا بلوکات دیگر بازیگران مطرح تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران نیز حضور دارند که اسامی آن‌ها و دیگر اطلاعات اجرا به‌زودی اعلام می‌شود.

تمرین‌های این نمایش آغاز شده و در حال گذراندن مراحل آماده‌سازی است.

کد خبر 6091061 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • چرا ژاپنی‌ها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...