Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  ایرنا  از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج ، احمد رحمانیان قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در این  سفر یک روزه آخرین وضعیت پروژه نیمه تمام قطار شهری کرج را به همراه  غفور قاسم پور معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه  ، منوچهر غفاری سرپرست شهرداری کرج و اعضای شورای اسلامی این شهر مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات اجرایی پروژه خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۲۷ کیلومتر با ۲۷ ایستگاه از سال ۱۳۸۵ آغاز شده و قرار بود در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری برسد که مشکلات مالی و اختلاف بین کارفرما و پیمانکار بعلاوه موانع ناشی از تحریم ها سبب شد تا این پروژه در سال های گذشته بهره برداری نشود.

در مجموع تاکنون ۱۵ کیلومتر از تونل این پروژه بین میدان دانشگاه خوارزمی در غرب کرج و میدان شهید سلطانی در شرق این کلانشهر حفاری شده که ازاین  میزان ۶.۵ کیلومتر آن به عنوان قطعه نخست برای بهره برداری در سال جاری هدفگذاری شده است.قطعه نخست این پروژه بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برچسب‌ها سازمان بازرسی كل كشور شهرداری کرج البرز قطار ملی مترو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بازرسی كل كشور شهرداری کرج البرز سازمان بازرسی كل كشور شهرداری کرج البرز قطار ملی مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد