Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@11:30:14 GMT

احیای مزرعه گل محمدی شهرداری طاقانک

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۸۲۶۰

احیای مزرعه گل محمدی شهرداری طاقانک

شهردار طاقانک با بیان اینکه مزرعه گل محمدی شهرداری احیا شده است، گفت: امیدوار هستم گیاهان کاشته شده در مزرعه سال جاری به گل‌دهی برسد و زمینه برای اشتغال‌زایی و درآمدزایی بیشتر فراهم شود.

داوود امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ایرادهای طرح جامع و تفصیلی شهر طاقانک با متولیان امر مطرح شده و مکاتبات انجام شده در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور افزایش محدوده شهر در طرح جامع و تفصیلی و تغییر کاربری، پس از اخذ مجوز تبصره یک ماده یک، جهاد کشاورزی وارد کارگروه راه و شهرسازی می‌شود و چنانچه تغییر کاربری در این مرحله تأیید شود، پرونده وارد کمیسیون ماده پنج استان خواهد شد و پس از آن به شهرداری ابلاغ می‌شود.

امیری با بیان اینکه کارکنان اداری و خدماتی شهرداری اقداماتی در راستای احیای مزرعه گل‌محمدی انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: این مزرعه در گذشته کشت شده است، اما به مدت سه سال رها شده بود. این مزرعه ۲.۲ هکتار مساحت دارد و ۵۰۰ نهال گل محمدی در آن کاشت شده است.

وی ادامه داد: امیدوار هستم گیاهان کاشته شده در مزرعه سال جاری به گل‌دهی برسد و زمینه برای اشتغال‌زایی و درآمدزایی بیشتر فراهم شود.

شهردار طاقانک گفت: سال گذشته در ضلع جنوب شرقی شهر و در زمین واگذاری شده به مجتمع تفریحی رفاهی شهرداری، گیاهان دارویی همچون گل گاو زبان، مریم گلی و آویشن کاشت شد؛ درآمد حاصل از کاشت این گیاهان سال جاری پس از برداشت محصول در حوزه فضای سبز هزینه می‌شود.

کد خبر 581480

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری شهرهاي ايران شهر طاقانک شهرکرد گل محمدی پروژه هاي عمراني پروژه های شهری شهردار طاقانك شهرداری شهرداری ها اشتغالزایی درآمدزایی درآمدزایی شهرها درامدزایی شهرداری مدیریت شهری مدیران شهری برنامه ریزی شهری طرح تفصیلی شهر طرح تفصیلی طرح جامع شهری طرح های شهری طرح شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) احیای سنت گلاب گیری حرم رضوی در باغ دولت‌آباد یزد

(تصاویر) احیای سنت گلاب گیری حرم رضوی در باغ دولت‌آباد یزد

دیگر خبرها

  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • میمند ۲ هزار هکتار گل محمدی زیرکشت دارد/وجود ۳۶۰ گونه گیاه دارویی
  • تولید ۲۵ میلیون لیتر انواع عرقیات در میمند فارس
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود
  • (تصاویر) احیای سنت گلاب گیری حرم رضوی در باغ دولت‌آباد یزد
  • فیلمی از قسمِ سردار رادان در قم برای احیای دین را ببینید
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا
  • بازار داغ گیاهان دارویی در کرمانشاه+ تصویر
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود