Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهر کیامهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه ریزی همه جانبه این شرکت برای مدیریت گذر از پیک مصرف برق تابستان اشاره کرد: با توجه به نیازها و الزامات بخش‌های مختلف مصرفی، برنامه‌های منعطفی برای مدیریت مصرف برق هر بخش طراحی و اجرا شده است.

وی اضافه کرد: طراحی پاداش‌های قابل توجه مشارکت برای مشترکین برق از اهم برنامه‌های مدیریت مصرف در طرح گذر از پیک تابستان ۱۴۰۱ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی عنوان کرد: در حوزه مشترکین صنعتی نیز ۴ رویکرد منعطف برای مدیریت مصرف برق طراحی شده است که برنامه‌های مدیریت مصرف برق صنایع در ماه‌های گرم سال متناسب با توانمندی و ظرفیت هر صنعت اجرایی می‌شود تا حدامکان از اعمال خاموشی جلوگیری شود.

کیامهر در تشریح برنامه‌های مدیریت مصرف برق صنایع در آذربایجان غربی اعلام کرد: با توافقی که صورت گرفته است برخی از صنایع آذربایجان غربی اقدام به جابجایی تعطیلی روز جمعه به یکی دیگر از روزهای هفته کرده‌اند؛ این طرح که از اول تیرماه تا پایان مردادماه اجرایی می‌شود سبب کاهش مصرف در روزهای هفته شده و پیک مصرف طول روز را کاهش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: دیگر برنامه مدیریت مصرف برق صنایع آذربایجان غربی تغییر ساعت کار واحدهای صنعتی به صورت برنامه ریزی شده است که با اجرای این طرح از ابتدای تیرماه تا پایان مردادماه ساعات کاری واحدهای صنعتی همکاری کننده در طرح مدیریت مصرف برق از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ ظهر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بیان کرد: سومین برنامه مدیریت مصرف برق صنایع که از ۱۶ خرداد شروع شده و تا نیمه شهریور ادامه خواهد داشت، کاهش مصرف برنامه ریزی شده در ساعات اوج بار است در این طرح واحدهای صنعتی ساعات همکاری خود را در یکی از زمان‌های اوج بار تعیین کرده و مصرف خود را کاهش می‌دهند تا تأمین برق به صورت پایدار ادامه یابد.

کیامهر همچنین اظهار کرد: کاهش یا مدیریت بار برنامه ریزی شده به عنوان آخرین برنامه مدیریت مصرف برق مشترکین صنعتی است که بر اساس آن با توجه به ضرورت‌های ایجابی نسبت به کاهش بار مصرفی واحدهای صنعتی اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 5521034

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت توزیع برق آذربایجان غربی مصرف برق بوشهر کرمانشاه سفر استانی خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل ویروس کرونا مشهد آمار کرونا ایلام آبرسانی بیرجند کنگره شهدا مدیریت مصرف برق صنایع آذربایجان غربی واحدهای صنعتی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در برنامه صف اول شبکه سراسری خبر به تشریح اقدامات دولت در بخشهای مختلف و روند اجرای طرح های نجات دریاچه ارومیه خواهد پرداخت.

این برنامه ساعت  ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

  

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • آماده‌باش مدیریت بحران برای بارش باران در ۱۸ استان
  • قبض‌های نجومی برق در تابستان
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • هشدار نارنجی؛ آماده‌باش مدیریت بحران برای ۱۸ استان
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت