Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش با بیان اینکه تولید محتوای الکترونیکی به تحقق عدالت آموزشی کمک می‌کند، گفت: تولید محتوا باید به دست دانش‌آموزان برسد و زمینه رشد و یادگیری آنان را فراهم کند.

به گزارش ایمنا، محمدمهدی کاظمی امروز در مراسم اختتامیه جشنواره ملی تولیدات الکترونیک در اردوگاه شهید باهنر، اظهار کرد: با برگزاری جشنواره‌ها، ارائه مطالب به دست مخاطبان می‌رسد، پیش از این مطالب در شبکه رشد به مخاطبان ارائه می‌شد که براین اساس محتواها در سایت بارگذاری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کرونا نشان داد در این عرصه هم باید از ظرفیت و رویکرد مردمی سازی برای اشاعه محتوای الکترونیک استفاده شود، در این راستا نیازمند یاری مؤسسات بیرونی و درونی هستیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش با بیان اینکه محتواهای الکترونیکی از نگاه معلمان قابل درک است، تصریح کرد: یکی از دیگر مباحث در تولید محتوای الکترونیکی توجه به عدالت آموزشی است که می‌تواند تا حدودی پاسخی برای کمبود معلم در برخی از مناطق باشد.

وی با تاکید بر اینکه تولید محتوای الکترونیک زمینه بحث عدالت آموزشی را بیشتر فراهم می‌کند، افزود: شبکه رشد و شاد می‌توانند بهترین تولیدات توسط بهترین معلمان و خبرگان عرصه این موضوع را انتشار دهند.

کاظمی ادامه داد: در دوران کرونا ثابت شد که تولیدات الکترونیک دیده می‌شود و اثربخش است، در این دوران معلمان تولیدات محتوای بسیاری ایجاد کردند که اهمیت این موضوع را دوچندان کرد.

وی افزود: محتوای الکترونیک می‌تواند در راستای کیفیت بخشی آموزشی و تقویت فرآیند یاددهی و یادگیری کمک کند، بنابراین باید در این موضوع جهت دهنده باشیم و ضرورت دارد که از بستر آموزشی برای برخی از معلمان در این زمینه استفاده کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 583492

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عدالت آموزشی تحقق عدالت آموزشی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تولید محتوای الکترونیکی معلمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تولید محتوای الکترونیک عدالت آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی

استاندار لرستان از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات لرستان، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات، اضافه کرد: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده‌ است.

مشارکت 47درصدی مردم لرستان در انتخابات + جزئیات

استاندار لرستان عنوان کرد: فرآیند آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز این استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های لازم برای انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات در صداوسیمای لرستان تدارک‌ دیده شده‌ است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پرشور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • خاندوزی: جعبه ابزار تامین مالی برای تحقق جهش تولید آماده شد
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی