Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی عبدیان مدیر نمایندگی ستاد دیه استان قزوین گفت: در ۳ ماهه نخست سال جاری ۶۹نفر از محکومین جرایم غیر عمد استان با بیش از ۲۲۴ میلیارد ریال بدهی از زندان آزاد شدند که بیش از ۲۵ میلیارد آن از محل کمک خیران و ۵۷ میلیارد آن با گذشت شاکیان تامین شده است.

برای بیش از ۱۳۵ میلیارد از این بدهی نیز تقاضای اعسار داده شد که با کمک و مساعدت رئیس کل دادگستری استان و قضات محترم مورد قبول قرار گرفت و مقرر شد تا مددجویان به صورت اقساط این بخش از بدهی خود را پرداخت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرایم این مددجویان شامل شامل یک نفر حوادث کارگاهی، یک نفر قتل غیرعمد، ۴۶ نفر بدهکاران مالی،۱۲ نفر عدم پرداخت مهریه و ۹ نفر عدم پرداخت نفقه بوده است.

زندانیان جرائم مالی غیرعمد، به دلیل محکومیت‌های غیراز کلاهبرداری، به واسطه ناتوانی در پرداخت بدهی‌های مربوط به دیه، نفقه، مهریه و چک بلامحل و دیون و تعهدات مالی در زندان به سر می‌برند که خوشبختانه با کمک خیران بخش قابل توجهی از آنان آزاد شده و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

عبدیان با اشاره به آزادی یکی از زندانیان به مناسبت میلاد امام رضا (ع) گفت:این مددجو در طی ۱۳ سال گذشته به دلیل عجز از تودیع وثیقه قانونی از هیچگونه مرخصی بهره‌مند نشده بود، که بحمدالله و به برکت دهه کرامت و با کمک خیران شرایط بازگشت مجدد به جامعه برای او فراهم گردید.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان قزوین از همه خیران و مردم نوع دوست استان درخواست کرد کمک‌های مالی خود را جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به شماره شماره حساب ۰۱۰۵۲۵۸۱۸۹۰۰۰ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۰۲۷۱۳ بانک ملی ایران بنام ستاد دیه استان قزوین واریز نمایند.

ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جرائم غیر عمد آزادی زندانی ستاد دیه خیران استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،‌مدیرکل زندان‌های فارس رهاورد برگزاری ۱۶ جشن گلریزان در استان را کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد اعلام کرد.
اسحاق ابراهیمی، با بیان اینکه پارسال بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده‌اند، گفت: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک خیران هستند.
وی دومین مرحله از پویش سهم من ۴۰ را نیز مورد استقبال مردم توصیف و اظهار کرد: بیش از ۶ هزار تراکنش تاکنون انجام و نزدیک به ۷ میلیون تومان در این حوزه جمع‌آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم‌استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، می‌تواند زمینه آزادی کل زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوست و فرهنگ‌ساز استان خواهد بود.
رئیس ستاد دیه فارس یادآور شد: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ به نام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدای شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس