Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان نایب رییس هیات ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: از همه شهرستان‌ها می‌خواهیم که نسبت به برگزاری لیگ آمادگی جسمانی باشگاه‌ها اقدام کرده و تیم‌های برتر به رقابت‌های استانی و در نهایت کشوری راه خواهند یافت.

به گزارش ایسنا، مریم روحی در نشست بررسی برنامه‌های سال جاریِ ورزش همگانی که با حضور رؤسای هیات‌های شهرستان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس در فضای مجازی برگزار شد با تاکید بر مشارکت همه شهرستان‌ها در لیگ باشگاهی آمادگی جسمانی، اظهار کرد: این لیگ در سطح کشوری برگزار می‌شود و از اهمیت خاصی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از همه شهرستان‌ها می‌خواهیم که نسبت به برگزاری لیگ آمادگی جسمانی باشگاه‌ها اقدام کرده و تیم‌های برتر به رقابت‌های استانی و در نهایت کشوری راه خواهند یافت.

روحی با اشاره به طرح فدراسیون در راه‌اندازی برنامه نرم‌افزاری «گام شمار» در قالب طرح ملی پیاده روی ایرانیان، گفت: این طرح توسط فدراسیون اجرا شده و افراد عضو می‌توانند پیاده روی روزانه خود را ثبت کنند.

نایب رییس هیات ورزش های همگانی استان همدان تصریح کرد: در این طرح هر هفته دوشنبه‌ها به قید قرعه به دو خانم و یک آقا که بیش از ۳۰ کیلومتر و یا ۴۰ هزار قدم (در مجموع روزهای یک هفته) طی کرده باشند، ۵۰۰ هزار تومان جایزه توسط فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور اعطا می‌شود.

به گفته وی، عموم مردم می‌توانند این برنامه را نصب کرده و ضمن مطالعه توضیحات طرح، علاوه بر ورزش پیاده روی در مسابقه نیز شرکت کنند که دراین برنامه به صورتی دقیق‌ و ساده‌ و به‌طور خودکار «گام‌های روزانه، کالری سوزانده شده، مسافت، مدت و سرعت پیاده‌روی و داده‌های سلامت بدن» را ثبت و در قالب نمودارهای خلاقانه‌ای برای بررسی آسان نشان می‌دهد.

نایب رییس هیات ورزش‌های همگانی استان همدان در پایان گفت: گام‌شمار، گام‌های روزانه را با حسگر داخلی تلفن شمارش می‌کند و از این طریق به میزان قابل توجهی شارژ باتری را حفظ می‌کند و این برنامه حتی در زمان قفل بودن صفحه تلفن نیز گام‌ها را دقیق می‌شمارد، حتی اگر تلفن در دست یا داخل جیب، کیف یا بازوبند باشد.

همدان دارای ۲۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته های همگانی است و بیش از ۱۰۱ کمیته زیر نظر این هیات مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزش های همگانی بانوان ورزش بانوان ورزش های همگانی آمادگی جسمانی شهرستان ها پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در این گردهمایی گفت: برنامه ریزی برای توسعه ورزش محلات و بردن ورزش به محل تجمع مردم از اهداف این همایش است.

خلیلی افزود: به دنبال انجام ورزش در تمام نقاط کمتر توسعه یافته و حاشیه نشین، روستا‌ها و شهر‌های مختلف هستیم.

وی افزود: طرح ورزش و مردم هم از طرح‌های مهم امسال در وزارت ورزش و جوانان است تا از طریق آن نشاط عمومی در جامعه افزایش یابد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: در مرحله اول این طرح ۱۵هزار سالن ورزشی در کل کشور آزادسازی خواهد شد و روزی ۴ ساعت به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته و ۶هزار مربی آموزش دیده در این طرح ورود می‌کنند و خدمات رایگان ورزشی را به مردم ارائه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری