Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین از بردسکن ، علی دهقان زاده در جلسه شورای اداری شهرستان بردسکن که با حضور اعضای این شورا که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با راه اندازی قرارگاه اقتصادی تمامی اطلاعات اقتصادی توسط دبیر قرارگاه جمع آوری و به دست فرماندار و بعد در اختیار استاندار خراسان رضوی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به مشکلات کم آبی و بحران آب در کشور اشاره کرد و بیان داشت: دستگاه های متولی با چاپ بروشور و تراکت تبلیغاتی بحران آب را به مردم اطلاع دهند تا در تابستان مشکلات آبی نداشته باشیم. فرماندار بردسکن به توزیع اعتبارات و تملک دارایی اشاره کرد و گفت: مدیران محکم و استوار با مدیرکل خود گفت و گو کنند و هیچ تعارفی نداشته باشند و از اعتبارات غافل نشوند. دهقان زاده با بیان اینکه برای توزیع اعتبارات و تملک دارایی ها باید جنگید، گفت: به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست یک مدیر برای شهرستان مبلغ ۳ میلیون تومان اعتبار جذب کند. فرماندار بردسکن گفت: مدیر باید پیگیر و چابک باشد و امید را در دل مردم بیندازند. وی به تکریم ارباب رجوع پرداخت و افزود: مردم نباید معطل ما شوند و هیچ کم کاری و سهل انگاری از مدیری پذیرفته نیست. فرماندار بردسکن به پرداخت مالیات های سنگین به دارایی اشاره کرد و بیان داشت: طی چند روز گذشته مردم مالیات های سنگینی را پرداخت و اعتراضات به حقی را داشتند که این مورد با صحبت های انجام گرفته تسهیل شده و  این موضوع در حال پیگیری می‌باشد. در پایان فرماندار ولایت مداری و کار را خط قرمز خود در شهرستان نام برد و از تشکیل قرارگاه فرهنگی نیز در شهرستان خبر داد. امروز بزرگترین جهاد تبیین حضور در بین مردم است در این جلسه سرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده سپاه ناحیه بردسکن هم با بیان اینکه نباید بگذاریم امید مردم فروکش کند، گفت: امروز بزرگترین جهاد تبیین حضور در بین مردم و پمپاژ امید در دل مردم است. وی با بیان اینکه فرماندار بردسکن باید به همراه چند مدیر به روستاها برود و مشکلات از نزدیک ببیند و در همان لحظه حل کند، گفت: یکی از برنامه های فرهنگی سپاه برگزاری برنامه مهمانی لاله ها در جوار شهدا می‌باشد که این برنامه هر هفته سه شنبه شب با حضور مدیران و مسئولین و خانواده های معظم شهدا  در روستاها برگزار میگردد. دستگیری ۱۸۵ نفر در رابطه با مواد مخدر در سه ماهه گذشته
سرهنگ محمود مختاری فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: در سه ماهه گذشته ۱۸۵ نفر در رابطه با مواد مخدر دستگیر شدند. مختاری همچنین از برگزاری کلاسهای آموزشی پیشگیری از اعتیاد خانواده ها و آسیب شناسی نیز خبر داد. انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بردسکن جهاد تبیین فرماندار بردسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ظهر پنج شنبه در دیدار با محمدباقر هنربر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به آمار عضویت، امانت، سرانه فیزیکی و تعداد منابع کتابخانه های عمومی شهرستان میانه در سال ۱۴۰۲ افزود: شهرستان میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی در این شهرستان را دارد و برنامه ریزی برای ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی در شهرستان میانه به عنوان مطالبه مردم و اعضای کتابخانه های عمومی، همکاری و تعامل همه ادارات و سازمان‌های ذیربط را می‌طلبد.

محمدباقر هنربر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه با وجود غالب شدن فضای مجازی در زندگی امروزی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان، عملکرد خوب اداره کل کتابخانه های عمومی استان در سال‌های اخیر باعث افزایش مطالعه در کتابخانه های عمومی استان به ویژه کتابخانه های میانه و آشتی مردم با کتاب و مطالعه شده است.

محمدباقر هنربر در دیدار با اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، فراهم کردن زیرساخت‌های کتاب و کتابخوانی را سبب گرایش روزافزون مردم به مطالعه خوانده، گفت: مطالعه، فکر انسان را روشن و سطح آگاهی و فرهنگ جامعه را ارتقا می‌دهد و به تبع آن آسیب پذیری مردم نسبت به ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد لذا لازم است در کنار فراهم نمودن زیرساخت‌های فیزیکی، در زمینه فرهنگ سازی، ترغیب و تشویق به مطالعه نیز تلاش جدی صورت پذیرد.

فرماندار میانه با تقدیر و تشکر از همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور از تبدیل کتابخانه های عمومی به عنوان پایگاه اجتماعی برای رجوع همه اقشار مردم، افزود: در دوره مدیریت کنونی کتابخانه های عمومی در سطح استان مردم استقبال بیشتری از کتابخانه های عمومی داشته و با کتاب و کتابخوانی انس بیشتری گرفته‌اند.

گفتنی است اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در سفر یک روزه خود به شهرستان میانه با کتابداران، کارکنان و اعضای کتابخانه های عمومی دیدار و گفتگو کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود قرار گرفت.

کد خبر 6088616

دیگر خبرها

  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن کلید خورد
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان