Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@21:45:54 GMT

هشدار وقوع باد شدید و خیزش گرد و خاک در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۹۲۶۱

هشدار وقوع باد شدید و خیزش گرد و خاک در پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی مهر مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران اظهار کرد: طبق گزارش هواشناسی از عصر امروز یکم تیرماه تا روز جمعه سوم تیرماه وزش باد شدید و گرد و خاک در پایتخت پیش بینی شده است.

وی با اشاره به این هشدار زرد به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان تهران گفت: در این خصوص به شهروندان توصیه می‌شود از استحکام سازه‌های موقت اطمینان کامل حاصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به عدم پارک خودرو در کنار سازه‌های موقت و ساختمان‌های نیمه تمام نیز هشدار داد و عنوان داشت: عدم تردد کودکان سالمندان و بیماران تنفسی در فضای باز به دلیل کاهش کیفیت هوا نیز توصیه می‌شود.

یزدی مهر با بیان اینکه در زمان صدور هشدار زرد باید نسبت به شکستن درختان فرسوده حساسیت بیشتری داشته باشیم، گفت: به همه کارفرمایان و مالکان ساختمان‌های نیمه‌کاره توصیه می‌شود در خصوص جلوگیری از سقوط اشیا توجه لازم را داشته باشند و همچنین نسبت به احتمال آسیب به سازه‌های موقت تمهیدات لازم را انجام دهند تا شاهد حادثه ناگواری در این زمینه نباشیم.

انتهای پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: هشدار هواشناسی باد شدید در پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)



منبع:صداوسیما

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم) تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • وقوع ناپایداری های جوی در نقاط مختلف استان کرمان
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره تداوم تندباد‌های لحظه‌ای و گردوخاک
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • هشدار تندباد و گرد و خاک برای خوزستان
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه