Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان با درخشش به همراه زنیت سن پترزبورگ زمستان گذشته به بوندس لیگا منتقل شد و با باشگاه بایرلورکوزن قراردادی 5 ساله امضا کرد.

آرماند دورن، ایجنت فوتبال روسیه به عنوان نماینده سردار آزمون، مهاجم بایر لورکوزن شانس بازگشت این بازیکن ایرانی به لیگ روسیه را ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ایرانی در نقل و انتقالات زمستانی به تیم آلمانی رفت. در ژانویه، این مهاجم 27 ساله تا تابستان 2027 با بایرلورکوزن قرارداد امضا کرد.

ایجنت آزمون در فوتبال روسیه در مصاحبه با نشریه «RB Sport» روسیه، گفت: او روزهای خوبی را در روسیه سپری کرد. او روسی را عالی صحبت می کند. خانواده او در آنجا بسیار خوشحال بودند. در لورکوزن، یکی از بهترین دوستان او،  آندری لونف دروازه بان روس است.

وی افزود: نمی دانم در آینده به لیگ برتر روسیه برخواهد گشت یا نه، اما حالا او هدف دارد که به یکی از بهترین گلزنان بوندس لیگا تبدیل شود. اما هیچکس نمی داند چه اتفاقی ممکن است در آینده بیفتد.

سردار آزمون 104 بازی برای زنیت انجام داد، 62 گل به ثمر رساند و 17 پاس گل داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران بوندس لیگا ستاره ایرانی بایرلورکوزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش قوه قضائیه به احتمال آزادی زنجانی: ۲۰ سال حبس باید تحمل کند

بعد از انتشار خبر عفو و احتمال آزادی بابک زنجانی مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه نوشت:

«اموال بابک زنجانی در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل و به خزانه کشور بازگشت شده است، این موضوع مورد تایید رسمی بانک مرکزی قرار گرفته است، بنا بر کارشناسی‌های صورت گرفته، این اموال، کفاف بدهی‌ها و خسارت‌های او خواهد بود و اگر بازگشت اموال قبلی را هم افزون کنیم مبلغ برگشت داده شد بیش از کل رقم بدهی و خسارت است، مبلغ بدهی هم به صورد ارزی به قیمت روز برگشته است، بابک زنجانی عفو منجر به ازادی نشده است مجازات وی به دلیل همکاری در بازگرداندن اموال تخفیف داده شده است و وی باید بیست سال را تحمل کند.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش قوه قضائیه به احتمال آزادی زنجانی: ۲۰ سال حبس باید تحمل کند
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس