Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار ایلام گفت: خبر منتشره در فضای مجازی مبنی بر عدم استقبال از سرمایه گذار احداث شهربازی در ایلام مورد تایید نیست و کذب است.

به گزارش خبرگزاری آریا از ایلام ،بابک محمدی آوندی با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری ایلام آماده پذیرش و همکاری با همه سرمایه گذاران بومی و غیربومی بخش خصوصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد خبر منتشره در فضای مجازی توضیح داد: طی روزهای اخیر با فردی که مدعی سرمایه گذاری برای ایجاد شهربازی در یکی از مناطق تفریحی و گردشگری شهر ایلام بود، صحبت هایی انجام گرفت.

محمدی آوندی ادامه داد: اما هنگامیکه درخواست بازدید از کارگاه محل فعالیت فرد نامبرده شد، وی فاقد کارگاه و تجهیزات مورد نیاز بود.

شهردار ایلام یادآور شد: سرمایه گذاری دارای شاخصه ها و پارامترهایی است که بر اساس این فاکتورها برای همکاری با سرمایه گذاران تصمیم گیری و اقدام می شود.

وی تاکید کرد: شهرداری ایلام از همه افراد مایل به سرمایه گذاری که توان ایجاد طرح های مختلفی چون عمرانی، رفاهی و تفریحی دارند، استقبال می کند.

به گزارش آریا، خبری در رسانه های مجازی ایلام منتشر شد که سرمایه گذاری برای ایجاد شهربازی در بام ایلام با شهردار مذاکره کرده و با جواب منفی و برخورد سرد شهردار مواجه شده و از نتیجه بخشی طرح خود در ایلام مایوس می شود و اجرای طرح خود را در یکی از شهرهای استان خوزستان پیگیری می کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایلام سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری  شهردار فرخ شهر گرفت: مراسم جشنی برای کارگران شهرداری در موزه حیات وحش فرخ شهر برگزار و از کارگران قدردانی شد.
نظری افزود:در این مراسم کارگران با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گفتگو کردند.
وی گفت: در این مراسم مقرر شد برخی مشکلات کارگران از جمله بیمه تکمیلی و طبقه بندی کردن حقوقشان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد