Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سخن امام خمینی (ره) در باب اطلاع رسانی دینی مبنی بر اینکه «باید با تبلیغات صحیح، اسلام را آن گونه که هست به دنیا معرفی کنید»، گفت: در دنیای کنونی با توجه به تنوع و گستردگی انواع وسایل ارتباطی و اطلاع رسانی، می‌طلبد که تبلیغات و تبیین حقایق و تعلیمات و آموزه‌های دینی به منظور ترویج و اعتلای فرهنگ غنی و پربار اسلام ناب در ایران اسلامی و اقصی نقاط گیتی به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد و ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بزرگان دین به این امر توصیه‌های متعددی کرده اند، افزود: رهبری انقلاب نیز در این باب می‌فرمایند «ما معتقدیم این مجموعه‌ای که امروز به عنوانِ سازمان تبلیغات اسلامی گرد هم آمده اند؛ بالاترین و منسجم‌ترین مجموعه‌ای است که در طول تاریخ تبلیغمان داشته ایم.»

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی یاد روزِ صدور فرمان امام راحل عظیم الشأن، رضوان الله تعالی علیه مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی که به روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی نیز نامبردار شده است را پاس داشت و از تلاش‌های خالصانه مدیران، کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی و تمامی مجموعه‌ها و عوامل تبلیغی و اطلاع رسانی دینی قدردانی و توفیقاتشان را در تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب خواستار شد.

کد خبر 5521084

منبع: مهر

کلیدواژه: جهرم سازمان تبلیغات اسلامی سالروز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی بوشهر کرمانشاه سفر استانی خراسان رضوی سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه اردبیل ویروس کرونا مشهد آمار کرونا ایلام آبرسانی بیرجند کنگره شهدا اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: با بررسی جدیدترین و آخرین نقشه‌های هواشناسی و به دلیل ماهیت رگباری بارش‌ها که با رعدو برق، احتمال تگرگ و وزش باد نسبتاً شدید نیز همراه خواهد شد.

وی افزود: به دلیل احتمال وقوع سیلاب‌های محلی و مخاطراتی که به همراه خواهد داشت هشدار نارنجی فقط برای روز جمعه صادر شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: اطلاع رسانی‌های لازم به مسئولان استانی و نیروهای ذیربط انجام شد و اطلاع رسانی‌های لازم در استان صورت گرفت.

رحمان نیا افزود: احتمال آبگرفتگی و لغزندگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در استان وجود دارد بنابراین شهروندان در کنار حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

کد خبر 6095160

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • آغاز تبلیغ نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • چراغ سبز رسانه ملی به کالاهای آسیب‌رسان سلامت | توجیه عجیب برای تبلیغ این کالاها
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • یادنامه ای برای «استاد»
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری