Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا سید حامد عاملی امروز چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان مشگین شهر و در حاشیه بازدید از پروژه های این شهرستان اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم شهرستان مشگین شهر مجموعه حدید مبتکران هست که هم برای مشگین شهر و هم برای کشور از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: این مجموعه برای نخستین بار تولید و ساخت داخلی کردن کامیون، لیفتراک، ادوات راهداری را انجام می‌دهد که کار بسیار ارزشمندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل اضافه کرد: همچنین در حوزه آبرسانی، برق، منابع انسانی و راهداری مسائلی مطرح بود که تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

مقام عالی دولت با اشاره به بازدید خود از نیروگاه زمین گرمایی مشگین شهر اظهار کرد: این مجموعه یکی از ظرفیت‌های بی نظیر این منطقه است که در سطح بین الملی هم ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی است اما کارهای این مجموعه آنطور که باید به طور مناسبی پیش نرفته وشهرستان مشگین شهر و کشورمان از اثرات آن بهرهمند نمی شوند و شرایط در این مجموعه برای ما چندان قابل قبول نیست.

وی با تاکید بر اینکه حتما باید طرح مناسبی برای این مجموعه در نظر گرفته شود، گفت: هفته آینده این موضوع را با وزارت نیرو و وزیر نیرو مطرح می‌کنیم که کار و طراحی مناسبی در این زمینه صورت بگیرد.

عاملی تصریح کرد: صرفا استحصال۵ مگاوات برق در یک مجموعه به این اهمیت نمی‌تواند مطلوب و اقتصادی باشد و باید با نگاه مناسبی برای این مجموعه طراحی‌های لازم صورت بگیرد.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به بازدید خود از روستای گردشگری موئیل و دیدار با دهیاری و شورای روستای آن اظهار کرد: درباره اصلاح مسیر این روستا که از نظر گردشگری بسیار ارزشمند است و فرماندار هم به طور ویژه پیگیر هستند، تصمیمات لازم اتخاذ و مقرر شد سریعا پیمانکار پروژه انتخاب شده و کار بهسازی، اصلاح و آسفالت مسیر صورت بگیرد.

وی یادآورشد: مجموعه شورا و دهیاری کار بسیار خوبی را درباره ساماندهی فضای روستا شروع کردند ما هم کمک می کنیم کار امسال هم ادامه یابد.

عاملی افزود: نماینده محترم هم درخصوص اعتبارات برای مجموعه ورزشی این روستا پیگیریهای لازم را کردند و کارهای آن انجام شده و قرار شد پیمانکار انتخاب و کارهای این مجموعه ورزشی شروع شود.

استاندار اردبیل ابراز امیدواری کرد تصمیماتی که امروز اتخاذ شد با توجه به ظرفیت‌هایی که در منطقه وجود دارد مایه خیر و برکت برای مردم شهرستان مشگین شهر باشد.

به گزارش ایرنا استاندار اردبیل امروز همچنین به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی و جمعی از مدیران استانی، از نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل با هدف پیگیری جهت تسریع و رفع موانع در عملیات عمرانی و بهره‌برداری از فاز دوم و سوم این نیروگاه بازدید کرد.

برچسب‌ها مشگین شهر سید حامد عاملی استان اردبیل وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر سید حامد عاملی استان اردبیل مشگین شهر سید حامد عاملی استان اردبیل وزارت نیرو شهرستان مشگین شهر استاندار اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رشته‌هایی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند باید متناسب با نیازهای استان بومی‌سازی شوند تا افراد پس از فراغت از تحصیل بتوانند صدها شغل ایجاد کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست با جمعی از مدیران استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: صف و ستاد باید دو مجموعه هماهنگ باشد و تمام تلاش ستاد باید برای پویایی صف به‌کارگیری شود.

وی افزود: اگر ستاد اهل پویایی و نوآوری بود؛ قطعاً این ویژگی متوجه صف نیز می‌شود اگر این پویایی و نوآوری در مجموعه‌ای وجود نداشته باشد قطعاً آن مجموعه محکوم به روزمرگی است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش مردم در تکمیل عملیات آبرسانی به روستاها خاطرنشان کرد: باید با راهبری درست از توان مردم استفاده کرد چرا که مردم خواهان پیشرفت و توسعه منطقه هستند.

کرمی با اشاره به اینکه اختیار مولدسازی با مجموعه استان است، ادامه داد: مولدسازی دارایی‌ها می‌تواند باعث افزایش درآمد یک دستگاه شود همچنین خدمات بهتری به مردم ارائه دهد. یکی از تاکیدات هیئت دولت این است که با استفاده از مولدسازی دارایی‌ها پروژه‌های نیمه تمام موجود استان را به اتمام برسانیم. مطالعات باید در کف میدان اجرایی شود و پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال استان و مردم ندارد.

وی خاطرنشان کرد: رشته‌هایی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند باید متناسب با نیازهای استان بومی‌سازی شوند تا فرد پس از فراغت از تحصیل بتواند صدها شغل ایجاد کند. در اسلام بازنشستگی وجود ندارد و انسان تا هنگامی که زنده است، باید کار کند چرا که این تلاش و کوشش عین عبادت است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • استاندار اردبیل: سند بنیادین آموزش و پرورش را متحول کرد
  • تنگناهای اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)