Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار یزد با اشاره به تعامل خوب مجموعه مدیریت شهری یزد با دستگاه قضا در استان، خواستار افزایش این تعامل به صورت علمی و فنی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالقاسم محی‌الدینی امروز _چهارشنبه یکم تیرماه _ در دیدار با رئیس کل، دادستان و معاونان دادگستری استان یزد با تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: ارتباط بسیار تنگاتنگی میان مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد با دادگستری و دادستانی استان یزد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نمونه بارز ارتباط بسیار خوب شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد در کمیسیون‌های قضائی است که برگزار می‌شود و نتایج بسیار خوبی برای شهر و شهروندان به دنبال دارد.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: اگر این ارتباط را بتوان در حوزه‌های علمی و فنی تقویت کرد قطعاً نتایج بسیار بهتر و بیشتری به دنبال دارد.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات مختلف کمیسیون‌های موجود احصا شده است و تعامل فنی و علمی دستگاه قضا با مجموعه مدیریت شهری می‌تواند مشکلات موجود در بسیاری از این موارد را برطرف کند، افزود: این موضوع می‌تواند به وسیله یک نشست مشترک مجموعه دستگاه قضا و مجموعه مدیریت شهری یزد انجام شود و در این جلسه در ارتباط با مسائل مختلف مرتبط با کمیسیون‌ها و حوزه‌های مدیریت شهری بحث و تبادل نظر صورت گیرد که این اتفاق هم رضایت‌مندی شهروندان را افزایش می‌دهد و هم جلوی بسیاری از هزینه‌های اضافه و ایجاد مشکل برای بخشی از مردم را می‌گیرد.

محی‌الدینی گفت: بعضی از پرونده‌های تخریب در کمیسیون‌ها صادر شده و دارای تناقضاتی است که می‌توان به وسیله افزایش تعامل با دستگاه قضا زمینه رفع این تناقضات را برطرف کرد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر مباحث قضائی ما در موارد مختلف نیازمند کمک‌های فکری مجموعه دادگستری استان یزد هم هستیم تا بتوانیم زمینه رفع مشکلات شهروندان در سریع‌ترین زمان و بهترین حالت ممکن را فراهم آوریم.

کد خبر 583503

منبع: ایمنا

کلیدواژه: یزد ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد کلانشهر شهرداری یزد شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مدیریت شهری دستگاه قضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی رئیس دفتر ویژه قوه قضائیه، ارتباط بین دستگاه قضائی با مردم را مهم دانستند و اظهار کردند: حضور مسئولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

معظم له افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

وی پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضائیه ارتباط ندارد را مهم دانستند و تصریح کردند: مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

منبع:خبر حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند