Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون فنی و عمران منطقه 5 مهم ترین اقدامات صورت گرفته این معاونت در ماه خرداد را تشریح کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، حامد مقدسی معاون فنی و عمران منطقه 5 به تشریح مهم ترین اقدامات این معاونت در ماه خرداد پرداخت.
او با بیان اینکه اقدامات بسیاری در جهت توسعه و نگهداشت معابر صورت گرفته است، اظهار داشت: در عملیات تراش و روکش آسفالت، در مجموع حدود 4800 تن آسفالت در 27 هزار متر مربع مورد استفاده قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: همچنین حدود 4500 متر مربع آسفالت و تعداد 173 لکه در نواحی هفتگانه مورد مرمت و لکه گیری قرار گرفت. همچنین حدود 2500 متر آسفالت طی دو عملیات، توسط 630 تن آسفالت درزگیری شد.
مقدسی با بیان اینکه 650 متر از پیاده رو نواحی هفت گانه نیز احداث و مرمت شدند، افزود: 330 متر نهر روباز و سرپوشیده نیز مورد مرمت قرار گرفت. از سوی دیگر در 15 عملیات، 22 دریچه و سنگدال نصب و مرمت شدند.
معاون فنی و عمران منطقه 5 با اشاره به اقدامات صورت گرفته در نگهداشت ابنیه، اذعان داشت: از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در این بخش تعمیر و بازسازی سرای محله اکباتان و احداث رختکن و موتورخانه مجموعه ورزشی کن، به شمار می رود که در آئین افتتاحیه 34 پروژه مدیریت شهری منطقه 5، مورد بهره برداری قرار گرفتند. همچنین در این بخش، سرویس های بهداشتی بوستان های سطح منطقه تعمیر و بازسازی شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 5 منطقه 5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»

شهردار کرمان از آغاز آسفالت دو میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان در قالب «جهاد آسفالت» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، محسن تویسرکانی با بیان اینکه آسفالت معابر شهر کرمان در سه فاز به مناقصه گذاشته می‌شود، اظهار کرد: هم‌اکنون فاز نخست مناقصه آسفالت معابر برگزار شده است و طی آن به‌زودی ۴۶۰ هزار مترمربع از معابر با اعتباری بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان توسط پیمانکار آسفالت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر معابر اصلی، کوچه‌های پیرامونی معابر هم که تردد زیادی دارند و نقش مسیر اصلی را ایفا می‌کنند، آسفالت می‌شود، افزود: در فاز دوم نیز با برگزاری مناقصه، ۵۸۰ هزار مترمربع از معابر توسط پیمانکار آسفالت خواهد شد و مابقی آسفالت معابر تا یک میلیون مترمربع در فاز سوم اجرا می‌شود.

شهردار کرمان با بیان اینکه یک میلیون مترمربع از معابر توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری آسفالت می‌شود، گفت: اخیراً برخی معابر شهر در نقاط کم‌برخوردار از جمله خیابان شهید قدوسی آسفالت شد و آسفالت خیابان شهید دستغیب» در حال انجام است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا آبان و پیش از شروع سردی هوا، دو میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان را آسفالت کنیم تا مشکل آسفالت برطرف شود.

کد خبر 749928

دیگر خبرها

  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد