Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد خدایی با بیان اینکه از ابتدای شروع طرح نسخه الکترونیک ارتباط بین بیمه‌های پایه و بیمه‌های تکمیلی مدنظر بود اظهارکرد: این ارتباط تا سال گذشته از طریق بیمه مرکزی انجام می‌شد اما تغییر یک سیاست کوچک کار را راحت تر کرد.

معاون اداره کل درمان غیر مستقیم سازمان تأمین اجتماعی در توضیح بیشتر گفت: نرم افزارهای واسط نسخه نویسی به بیمه‌های تکمیلی ارائه شده و بیمه‌های تکمیلی مستقیماً از طریق نرم افزارهای واسط قادر به رویت نسخ تجویز شده و داده شده از سوی داروخانه‌ها و مراکز پاراکلینیک به بیماران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خدایی با بیان اینکه میزان ارتباط بیمه‌های تکمیلی با نرم افزارهای واسط متفاوت است افزود: کلیه شرکت‌های بیمه تکمیلی به این نرم افزار متصل هستند اما میزان دریافت نسخ آن‌ها متفاوت است ضمن اینکه برخی از آن‌ها به ویژه دو بیمه گر تکمیلی بزرگ در این حوزه فعال تر عمل می‌کنند.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از سه میلیون نسخه از طریق نرم افزارها به بیمه‌های تکمیلی منتقل شده و این نشان می‌دهد که حتی اگر برخی بیمه‌های تکمیلی هم هنوز کامل متصل نشدند و نتوانستند از نرم افزار استفاده کنند اما این روند رو به رشد بوده و به تدریج نسخه‌ها از سیستم‌های مکانیزه دریافت می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این سیستم بر خط است و هیچ تعلل و فاصله‌ای بین تجویز نسخه و رویت آن توسط شرکت‌های تکمیلی و داروخانه‌ها وجود ندارد تأکیدکرد: شرکت‌های بیمه تکمیلی باید با این نرم افزارها ارتباط برقرار کنند.

معاون اداره کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی در مصاحبه‌ای رادیویی یادآورشد: طبق تبصره ۱۷ قانون بودجه سال جاری، سازمان‌های بیمه گر و شرکت‌های بیمه تکمیلی بعد از گذشت سه ماه از ابلاغ قانون، باید نسبت به تکمیل این پروژه اقدام کنند و بنابراین نیازی به قانون نداریم و مدت آن هم تعیین شده است.

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نسخه الکترونیک بیمه تکمیلی شرکت های بیمه تکمیلی بیمه های تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم

 قاسم معارف وند از برقراری ۳۵۷ هزار تماس مردمی در حوزه‌های مختلف در تماس با مرکز تلفنی ۱۲۲ آبفای قم خبر داد و گفت: از این تعداد تماس ۶۶ درصد توسط کارشناسان و ۳۴ درصد توسط سامانه‌های خودکار مانند اعلام رقم کنتور، استعلام مبلغ آب‌بها و... پاسخگویی شده است. 

مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قم میانگین زمان انتظار شهروندان برای ارتباط با کارشناسان مرکز تماس ۱۲۲ آبفای قم را در سال گذشته ۵۴ ثانیه دانست و افزود: در این مدت، افزون بر ۷۲۰ هزار مورد اطلاع‌رسانی تلفنی و پیامکی به مشترکین در زمینه‌های مختلف اعم از اعلام قطعی آب، صرفه‌جویی در مصرف، عایق‌بندی کنتور، هشدار‌های مربوط به پس زدگی فاضلاب و. توسط دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آبفای قم انجام شده است.

 معارف وند از ارائه بیش از ۱۷ هزار مورد خدمات غیرحضوری فروش و پس از فروش، بررسی صورتحساب، خرابی کنتور و اصلاح شماره موبایل توسط مرکز ۱۲۲ آبفای قم در سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مورد شکایت مردمی در حوزه‌های مختلف آب و فاضلاب ثبت و برای رسیدگی به واحد‌های مختلف ارسال شد.

مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان از هم استانی‌ها خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه حادثه در شبکه‌های آب و فاضلاب شهر‌ها و روستا‌های استان با اعلام آن به شماره تلفن ۱۲۲ در هر ساعت از شبانه‌روز، در برطرف شدن سریع آن، مشارکت نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین
  • ارتباط بلوتوثی با فضا برقرار شد
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • چری در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ با رویکرد «اکوسیستم متنوع»
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • پلیر موسیقی Winamp باز می‌گردد!
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد