Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیر کل بازرسی خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: طبق آمار ارائه شده در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱، توسط بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان‌ها بیش از چهارهزار ناوگان حمل‌ونقل درون و برون شهری مورد بازرسی قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، «پرویز فرجی» تصریح کرد: طی همین مدت، تعداد ۲۲۰ فقره پرونده در این دو بخش تشکیل و همچنین ارزش تخلفات کشف شده یک هزار میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به آمار بازرسی‌های انجام شده در این بخش اشاره کرد و اظهار داشت: در مدت زمان ذکر شده در بخش برون شهری یک هزار و ۹۱۰ مورد بازرسی که منجر به ۶۳ فقره پرونده به ارزش ۲۸۹ هزار میلیون ریال و در بخش درون شهری دو هزار و ۹۳۳ مورد بازرسی که منجر به ۱۵۷ فقره پرونده تخلف به ارزش یک هزار میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان‌ها ارسال شده است. 

فرجی خاطرنشان کرد:  این در حالی است که بر اساس آمار ارسالی از فعالیت بازرسان استان‌های سراسر کشور، از ابتدای سال جاری تاکنون جمعاً بالغ بر ۱۲ هزار و ۶۰ مورد بازرسی در حمل‌ونقل برون و درون‌شهری صورت گرفته که منتج به تشکیل ۵۳۱ فقره پرونده تخلف به ارزش بالغ بر ۶ هزار میلیون ریال شده است. 

مدیرکل بازرسی خدمات سازمان حمایت تاکید کرد: این سازمان به طور دقیق و جدی با هرگونه قصور در امر حمل‌ونقل عمومی درون و برون شهری مسافر و بار نظارت دائمی دارد و در صورت اثبات تخلف از سوی شرکت‌های مذکور با آنان طبق موازین قانونی برخورد خواهد کرد. 

وی با تاکید بر نظارت مستمر بر عملکرد ناوگان حمل‌ونقل درون و برون‌شهری کالا و مسافر، از شهروندان تقاضا دارد با انعکاس هرگونه سوءاستفاده‌های احتمالی در این زمینه از طریق تماس با تلفن ۱۲۴ و یا مراجعه حضوری به ادارات کل صنایع، معدن و تجارت استان‌ها، بازرسان را در این نظارت مستمر یاری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: معدن و تجارت برون شهری تین تعزیرات معدن تجارت تعزیرات حکومتی شرکت های حمل ونقلی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان مورد بازرسی فقره پرونده میلیون ریال برون شهری حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند

 معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از انجام گشت مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی شهرستان جیرفت و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف خبر داد.

محمدعلی توکلی با اعلام این خبر افزود: کشت مشترک بازرسان و‌کارشناسان اداره کل صمت جنوب کرمان به همراه کارشناسان سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان با بازرسی از ۸ واحد صنفی لوازم کشاورزی بعمل آمد که متصدیان ۳ واحد صنفی متخلف به دلیل داشتن تخلفاتی نظیر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و عدم ارائه فاکتور خرید، ضمن ثبت تخلفات آنان در سامانه تخلفات صنفی و تعزیراتی، متصدیان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف