Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد کاظم وکیل  گفت: دو ماه بدون فوتی و کاهش مبتلایان به کرونا نتیجه‌ی تلاش‌های مدافعان سلامت و همراهی و مشارکت اقشار مختلف مردم، سازمان‌ها و ادارات، اصحاب رسانه و فعالان اجتماعی و فضای مجازی و گروه‌های جهادی در انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

او گفت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله شست‌وشوی دست‌ها، استفاده از ماسک بخصوص در مکان‌های شلوغ و بدون تهویه مناسب، رعایت فاصله اجتماعی و تزریق واکسن کرونا همچنان برای کنترل شیوع بیماری کرونا لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل به تزریق ۳۸۲ هزار و ۲۹۵ دز واکسن کرونا در شهرستان اشاره و گفت: در این مدت تعداد ۱۶۱ هزار و ۷۴۹ نفر دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند که به ۱۴۶ هزار و ۹۸ نفر از آن‌ها دز دوم و ۷۴ هزار و ۴۴۸ نفر نوبت سوم واکسن نیز تزریق شده است.

سرپرست دانشگاه گفت: تاکنون ۳۲ هزار و ۲۰۲ مبتلا به کرونا در شهرستان فسا شناسایی شده است که از این تعداد ۳۱ هزار و ۷۰۷ نفر بهبودی قطعی یافته و متاسفانه ۴۸۸ نفر از همشهریان قربانی کرونا شدند و ۷ نفر در قرنطینه و تحت درمان هستند.

وکیل با تاکید بر ضرورت تزریق دوز سوم واکسن گفت: ایمنی بدن افرادی که حدود چهار الی ۶ ماه از دز دوم واکسن کرونا که تزریق کرده‌اند می‌گذرد کاهش یافته و نیاز است که برای دریافت دز سوم واکسن خود اقدام کنند.

او ضمن تشکر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان اجتماعی و فضای مجازی در آگاهی بخشی و ارتقاء سواد سلامت جامعه در پیشگیری از بیماری و مشارکت در واکسیناسیون کووید-۱۹ بر تداوم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی سلامت بر عدم ساده انگاری و بی تفاوتی نسبت به کرونا و اهمیت تکمیل واکسیناسیون و تزریق دوز سوم و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید کرد و درخواست کرد همه‌ی مردم و مسئولان همچنان مدافعان سلامت را تا مهار کامل بیماری یاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی فسا روزهای بدون فوتی کرونا واکسن کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی‌گل ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی یک طرح آموزشی دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند.

وی با بیان اینکه قوانین و مقرراتی وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برای وی ایجاد نمی‌شود، گفت: همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

زلفی گل اظهار داشت: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌های و ظرفیت‌های استادان دانشگاه نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه یک عضو هیئت علمی باید نظم کلاس، و اخلاق حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، گفت: چنانچه یک عضو هیئت علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود و به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیئت‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

زلفی گل اظهار داشت: تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند و خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

کد خبر 6089998

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد