Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی صادقی ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قصائیه در مشهد در خصوص انتقال زندان‌ها به بیرون از شهرها اظهار کرد: اعتباری برای تحقق این اقدام نیاز که دولت نتوانسته این اعتبار را در اختیار قوه قضائیه قرار دهد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: پیش بینی می‌کنیم در خراسان رضوی فضاهای در تملک سازمان زندان‌ها با بهره گیری از قانون تغییر کاربری‌ها، تغییر کاربری دهیم و از طریق تهاتر با شهرداری و بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و انتقال زندان به خارج از بافت شهری اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه همچنین در بحث ساماندهی اتباع افزود: قوه قضائیه متولی ساماندهی اتباع نیست اما به دلیل عدم ساماندهی این گروه و پرونده‌های تشکیل شده، نگرانیهایی وجود دارد و امیدواریم متولی موضوع هر چه سریع‌تر برای ساماندهی آنها اقدام کند، دستگاه قضا نیز آمادگی لازم را دارد.

صادقی اظهار کرد: خوشبختانه در سطح استان سرقت مسلحانه نداریم اما سرقت‌های عادی که بیشترین سارقان نیز معتادان متجاهر هستند، تبدیل به دغدغه شده است که دستور جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر توسط دادگستری استان صادر و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد اما برای تهیه فضای نگهداری و تأمین بودجه نیز همکاری‌هایی وجود دارد که مسؤولان مربوطه با جدیت بیشتری باید پای کار باشند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در خصوص اقدامات لازم در خصوص اصلاح اراذل و اوباش نیز بیان کرد: اقدامات خوبی برای اصلاح این افراد صورت گرفته که در برخی استان‌ها نیز به عنوان الگو مورد استفاده قرار گرفت.

وی گفت: خوشبختانه با متانت مردم در موضوع مردمی سازی یارانه‌ها، هیچ پدیده خاصی در استان نداشتیم، مردم پشتیبان دولت بودند که جای تقدیر دارد.

صادقی افزود: سال گذشته بازدیدهای متعددی توسط کارشناسان دادگستری و دادستان‌ها در استان از شهرک‌های صنعتی انجام شد تا مشکلات موجود با پیگیری ویژه رفع شود و با توجه به اجرای طرح مردمی سازی و اصلاح یارانه‌ها این بازدیدها و حمایت از واحدهای تولیدی امسال نیز ادامه دارد.

کد خبر 5521171

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد دادگستری خراسان رضوی غلامعلی صادقی قوه قضاییه سازمان زندان ها هفته قوه قضاییه بوشهر کرمانشاه سازمان تبلیغات اسلامی سفر استانی خراسان رضوی اردبیل خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا مشهد آمار کرونا ایلام آبرسانی اجتماع سلام فرمانده بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

امتداد - موسسه اعتباری ملل در فروردین ماه بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، این موسسه در راستای حمایت از تشکیل خانواده و جوانی جمعیت و افزایش فرزندآوری مبلغ ۴۰۰/ ۲۲۷ میلیون ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان پرداخت نمود.
 متقاضیان محترم برای بهره‌مندی از تسهیلات فوق می‌بایست ضمن مراجعه به سایت بانک مرکزی یکی از شعب موسسه را انتخاب نمایند.
گفتنی است تعداد ۴۹۳ نفر از مشتریان موسسه اعتباری ملل برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در حال تکمیل پرونده می‌باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد