Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمان ریاحی گفت: تعرض قاچاقچیان به مأمور نیروی انتظامی که در سال‌های گذشته در شهرکرد صورت گرفت و منجر به شهادت وی شد، مشهود است و پرونده این واقعه در مراکز قضایی در حال پیگیری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل جهانبین نیوز؛ سلیمان ریاحی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر یکی از وظایف ویژه پلیس به خصوص پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دشمنان و استکبار جهانی درصدد ضربه زدن به سلامت جامعه ایرانی هستند، افزود: معاملات و تجارت مواد مخدر دومین تجارت پُرسود جهان به شمار می‌رود و ورود این مواد به کشور جنبه اقتصادی و امنیتی دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سال گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد و بیش از ۳ هزار نفر از مجرمین در ارتباط با اعتیاد شامل معتادان متجاهر، معتادان ساده، واردکنندگان مواد مخدر و... نیز دستگیر شدند.

ریاحی عنوان کرد: چهارمحال و بختیاری یک استان مصرفی در حوزه مواد مخدر است و همچون دیگر استان‌ها بارانداز مواد محسوب نمی‌شود به همین دلیل صرفا مناطقی که با قاچاقچیان استان‌های دیگر ارتباط داشته باشند مشکلات و آسیب‌های بیشتری دارند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس در مراکز و مناطق آلوده شامل جمع آوری اطلاعات، در اختیار قرار دادن اطلاعات به دستگاه‌های متولی، پاکسازی مناطق آلوده با همکاری مردم و دستگاه قضا و شناسایی و دستگیری افراد بزهکار است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در سال‌های اخیر درخصوص پلمپ اماکن و منازلی که مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر بودند اقدامات خوب و مناسبی صورت گرفته است، سال گذشته ۵۵ منزل که اقدام به فروش مواد می‌کردند و امسال ۱۶ منزل دیگر پلمپ شدند.

ریاحی بیان کرد: تعرض قاچاقچیان به مأمور نیروی انتظامی که در سال‌های گذشته در شهرکرد صورت گرفت و منجر به شهادت وی شد، مشهود است و پرونده این واقعه در مراکز قضایی در حال پیگیری است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر هیچگونه مواد مخدر جدیدی وارد بازار نشده است، هم‌اینک تریاک همچنان به لحاظ مصرف بیشترین شیوع را دارد کما اینکه این گیاه از قدیم به صورت سنتی در این استان کشت می‌شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: مصرف گُل در حال رشد است و علت آن این است که افراد از عوارض آن آگاهی ندارند غافل آنکه این ماده مخدر بسیار توهم زا است، بعد از گُل هیروئین و شیشه در ردیف‌های بعدی بیشترین مصرف قرار دارند.

ریاحی در انتها عنوان کرد: سن مصرف مواد مخدر در کشور و چهارمحال و بختیاری در حال کاهش است، ۶۰ درصد از افرادی که در رابطه با مواد مخدر دستگیر می‌شوند زیر ۴۰ سال سن دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!

خاطره جالب محمود دینی بازیگر سریال آینه عبرت از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه این سریال را در برنامه برمودا مشاهده می‌کنید.

به گزارش همشهری آنلاین، محمود دینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی مهمان برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده بود خاطره جالبی از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه سریال خاطره انگیز آینه عبرت که در سال‌های پایانی دهه شصت پخش می‌شد را بازگو کرد.

موضوع اصلی این سریال مواد مخدر بود که در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ به صورت هفتگی پخش می‌شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # تلویزیون ، تریاک سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!