Web Analytics Made Easy - Statcounter

یائیر لاپید، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در تماسی تلفنی با لیز تراس، همتای انگلیسی خود گفتگو و از موضع ضدایرانی انگلیس و توافق برجام قدردانی کرد.

به گزارش جروزالم پست، این دو وزیر امور خارجه در تماس تلفنی خود بر لزوم اقدام مصمم جامعه بین المللی برای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در انتها نیز لاپید از تراس دعوت کرد تا در سفری به اراضی اشغالی برود.

یائیر لاپید پس از این تماس در حساب رسمی توییتر خود نوشت انتظار می‌رود که وزیر خارجه انگلیس اوایل ماه آینده میلادی به اراضی اشغالی سفر کند.

این تماس در حالی صورت می‌گیرد که تنش‌ها و ناآرامی‌ها در کابینه رژیم صهیونیستی افزایش یافته و در نهات پارلمان این رژیم امروز (چهارشنبه) با ۱۱۰ رای مثبت به انحلال خود و برگزاری انتخابات زود هنگام رای داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یائیر لاپید لیز تراس رژیم صهیونیستی توافق برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «یاییر لاپید» رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی در سخنانی شدید به «ایتمار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی این رژیم حمله کرد.

لاپید در این سخنان تاکید کرد: اسراییل به گروگانی در دستان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است. وزیری که سابقه کیفری دارد در برابر دفتر نخست‌وزیر می‌ایستد و وی را در خصوص پیامدهای عدم اجرای آنچه دیکته می‌کند، تهدید می‌کند.

رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بن گویر به تمام جهان و کشورهای منطقه می‌گوید که نتانیاهو ضعیف است و زیر دست او کار می‌کند.

لاپید با تعجب از تداوم کار بن گویر به عنوان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: باور آنکه هنوز بن گویر به صورت فوری برکنار نشده، سخت است.

کد خبر 6093492

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • «بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود