Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ هیچ‌گونه قراردادی با عرفان باقری منعقد نشده است.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس هیچ‌گونه قراردادی با عرفان باقری امضاء نکرده است و امضای قرارداد با این بازیکن را منوط به ارائه فسخ دو طرفه از سوی ایشان کرده و خبرهایی که در این خصوص منتشر می‌شود، صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران اکونومیست، باشگاه پرسپولیس درحالی امضای قرارداد با عرفان باقری را تکذیب می‌کند که این بازیکن دو روز قبل با حضور در باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با این باشگاه انجام داد و در ادامه در جمع خبرنگاران از کلمه «مبارک» استفاده کرد که برخی رسانه‌ها بعد از این اظهارات خبر از انعقاد قرارداد او با پرسپولیس دادند.

باقری بازیکن تیم امیدهای استقلال است و گفته‌ می‌شود هنوز به طور قانونی قراردادش را فسخ نکرده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال پرسپولیس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس عرفان باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی‌گنجی رفتنی شد!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد