Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@15:56:30 GMT

متوسط سنی پرسپولیس در آستانه سی سالگی!

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۰۵۰۵

متوسط سنی پرسپولیس در آستانه سی سالگی!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس برای فصل آینده 18 بازیکن تحت قرارداد دارد و در تلاش است تا بازیکنان بعدی را هم به خدمت بگیرد و با قدرت وارد لیگ بیست و دوم شود. با این حال نکته مهمی که ذهن گروهی از هواداران پرسپولیس را نیز به خود مشغول کرده، متوسط سنی بالای بازیکنان تحت قرارداد تیم است.

در حالی که سیدجلال حسینی از تیم کنار گذاشته شده و به گفته یحیی گل‌محمدی و رضا درویش، قرار است به کادرفنی پرسپولیس اضافه شود، همچنان متوسط سنی پرسپولیس به عدد 30 نزدیک می‌شود و با جدایی بازیکنانی نظیر حنانوف، صفروف، مهدیخانی، شجاعی، شریفی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در آستانه عبور از این عدد است.

اکنون متوسط سنی 18 بازیکن تحت قرارداد پرسپولیس عدد 29.05 را نشان می‌دهد که نسبت به فصل گذشته افزایش داشته است. جوانترین بازیکن پرسپولیس محمد مهدی احمدی است که در 21 سالگی به پرسپولیس آمده و در فهرست امیدهای این تیم حضور خواهد داشت.

قرمزها همچنین 8 بازیکن بالای سی سال دارند که در این بین وحید امیری در آستانه 35 سالگی قرار گرفته و به ترتیب کمال کامیابی‌نیا، علیرضا ابراهیمی، سروش رفیعی، گئورگی ولسیانی، حامد پاکدل، امید عالیشاه و مرتضی پورعلی‌گنجی دیگر بازیکنان بالای 30 ساله پرسپولیس هستند.

نکته عجیب اینکه مهدی عبدی و محمدمهدی احمدی تنها بازیکنان زیر 25 سال پرسپولیس هستند و البته با پیوستن امیر شهیم و قطعی شدن حضور چند بازیکن از آکادمی تیم نظیر عمری، جودکی و... این تعداد افزایش خواهد یافت.

در صورتی که سیدجلال در ترکیب پرسپولیس حفظ می‌شد، متوسط سنی سرخپوشان به 32 سال می‌رسید.

با این حال احتساب متوسط سنی بازیکنانی که شانس بیشتری برای حضور در ارنج اصلی دارند، نشان می‌دهد که قرمزها احتمالا در فصل جاری مسن ترین تیم لیگ برتر خواهند بود.

در سالهای اخیر انتقادات زیادی به یحیی گل‌محمدی بابت عدم استفاده از بازیکنان جوان وارد شده که کادرفنی پرسپولیس، حساسیت بازیها و فشار روی تیم را از دلایل این موضوع عنوان کرده است.

با این حال نکته جالب این است که به صورت کلی در بازار نقل و انتقالات ایران بیشتر بازیکنان شاخص چهره‌های پا به سن گذاشته هستند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یحیی گل محمدی سرمربی متوسط سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بسیاری از تیم‌های لیگ برتری فعالیت نقل و انتقالاتی خودشان را آغاز کرده‌اند و این در حالی است که تیم‌های خاص لیگ برتر با زیر نظر گرفتن استعدادهای این فصل، سعی دارند در فرایند جذب آنها پیش قدم شوند. در این بین مجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک نسبت به وضعیت نقل و انتقالاتی به وجود آمده برای تیمش واکنش نشان داد و در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان، از اقدام عجیب یکی از سرمربیان لیگ برتری صحبت کرد.

حسینی با اشاره به وضعیت نقل و انتقالاتی بازیکنان شهرستانی به تیم‌های پایتخت‌نشین گفت: من خواهشم از بچه‌هایی که کارگزار و مدیر برنامه این بازیکنان هستند این است که نباید فقط روی بحث مالی تمرکز داشته باشند. یک بازیکن اول باید استیبل و ثابت باشد و اینکه بخواهی با یک فصل فوتبال، یک بازیکن را از حریم امنش به جایی ببری که آینده‌اش مشخص نیست، ریسک زیادی دارد. اگر بخواهیم مسئله مالی را در نظر بگیریم، یک بعد دیگر این مسئله است. ما بایستی ببینیم جابه‌جایی این بازیکن جدای از صرف مالی، به صلاح او خواهد بود یا نه؟ اگر به‌عنوان یک بازیکن بهترین قرارداد مالی را هم ببندی، بعد در تیم بعدی عملکرد فنی خوبی نداشته باشی یا اصلا از فوتبالت لذت نبری، مسئله مالی اصلا برایت هیچ لطفی نخواهد داشت.

سرمربی آلومینیوم در ادامه تاکید کرد: این اتفاقات در فوتبال ما متاسفانه می‌افتد. ما سال گذشته با تیمی بازی داشتیم و بعد از بازی، سرمربی تیم حریف در وسط زمین داشت درباره سال بعدی از بازیکن من سوال می‌کرد. امسال هم این سرمربی این کار را می‌کند و یک سرمربی با یکی از بازیکنان ما ارتباط گرفته در حالی که او قرارداد دارد. این کارهایی غیر حرفه‌ای است که انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد