Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پیام مشترک فرمانده سپاه کربلا و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت فرا رسیدن سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام عظیم الشان(قدس سره الشریف(    
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان ساری، درمتن پیام مشترک فرمانده سپاه کربلا و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت فرا رسیدن سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام عظیم الشان(قدس سره الشریف( به شرح ذیل آمده است:      
بسم الله الرحمن الرحیم       
اول تیرماه سالگرد صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی نشان دهنده این واقعیت غیرقابل انکار است که در سیره رسول خاتم حضرت محمد(ص) رساندن پیام حق و آگاهی و بیداری عالم  نیاز به سفیران و مبلغانی دارد که  بتوانند در اقصی نقاط جهان، مردم را به سمت حق خواهی و حق گویی هدایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سازمان تبلیغات اسلامی با هدف ترویج  و نشر فرهنگ غنی اسلام و تبیین باورها و ارزش های دینی  تاسیس شد ،لذا ضروری است با برنامه ریزی های دقیق ، برای تقویت پایه های اعتقادی و باورهای دینی این مرز و بوم بویژه  نسل  جوان و آینده ساز کشور اهتمام ویژه داشته و با بهره گیری از رسانه ،هنر و  شیوه های نوین تبلیغی توطئه های تبلیغاتی جبهه دشمنان نظام اسلامی ، که در تلاش برای سیاه نمایی و ناامیدسازی مرم هستند را خنثی کنند.          
با توجه  به اینکه دستگاه تبلیغاتی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل، از اول پیروزی انقلاب اسلامی ، کارزار عظیمی بر ضد آرمان های امام(ره) و انقلاب براه انداخته و تا به امروز و دراین برهه حساس کنونی کشور تبلیغ علیه نظام اسلامی را به اوج خود رسانده است، بیش از گذشته نیاز به کار جهادی و جهاد تبیین با بهره گیری از انبارهای معارف الهی و فرهنگ قرآنی برای تعمیق معنویت در جامعه و تقویت قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است.          
اینجانبان فرا رسیدن اول تیر ماه سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی را به همه  مبلغان دین و حافظان سنگر فرهنگ اسلامی  و قرآنی تهنیت عرض می نماییم و از خداوند متعال توفیقات روز افزون را برای جامعه مبلغان دینی و متولیان تبلیغات اسلامی در ذیل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) خواستاریم.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: به مناسبت فرا رسیدن سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام عظیم الشان سازمان تبلیغات اسلامی سپاه کربلا فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین محفل قرآنی استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در روستای تمنک برگزار شد. عمویی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا گفت: این محفل نورانی انس با قرآن باحضور قاریان بین المللی و استانی مسیحیان و محسن رضایی با حضور مردم شهید پرور روستای تمنک همراه با برنامه‌های متنوع برگزار شد. عمویی نسب از تلاش‌های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه شهرستان دنا، صدا وسیمای استان، دارالقران استان، هیئت‌های مذهبی و مردم شریف روستای تمنک وهمه عوامل اجرایی این برنامه تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار