Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@01:32:46 GMT

افتتاح مسجد بگدانه بعد از ۵ سال

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۰۶۲۹

افتتاح مسجد بگدانه بعد از ۵ سال

ایسنا/فارس مسئول گروه جهادی شهید ناصری روستای بگدانه کهمره سرخی، از اتمام پروژه مسجد این روستا بعد از ۵ سال و به همت مردم خبر داد.

احمدعلی کرمی چهارشنبه اول تیر به خبرنگاران گفت: بعد از ۵ سال همت و تلاش مردم روستای محروم بگدانه به ثمر نشست و بنای مسجد "جابرابن عبدالله انصاری"، به اتمام رسید و این مکان آماده بهره‌برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی با بیان اینکه این مسجد سال ۶۵ توسط حاج احمد انصاری، خیر معروف، احداث و طی ۳۰ سال فرسوده شده بود، گفت: از سال ۹۵ مردم خصوصا جوانان این روستا با تشکیل گروهی، جمع آوری کمک مالی را آغاز کردند.

این فعال اجتماعی اضافه کرد: با وجودیکه حمایت موثری از سوی اوقاف و خیرین معروف مسجدساز فارس نشد، به واسطه تلاش مثال زدنی اهالی روستا، سه گلریزان را برگزار کرده و در نهایت این مسجد تجدید بنا شد.

کرمی گفت: این مسجد در فضایی حدود ۴۰۰ متری در ۲ طبقه احداث و طی مراسمی با حضور پر شوق و شور مردم، بابرپایی اولین نماز جماعت، افتتاح شد.

مسئول گروه جهادی شهید ناصری گفت: طبقه پایین مسجد، شبستانی برای اقامه نماز و برپایی مراسم‌های مختلف احداث و طبقه دوم نیز مکانی برای استقرار پایگاه بسیج و انجام امور اجتماعی، خیریه و حل مشکلات مردم ایجاد شده است.

کرمی خاطرنشان کرد که در مراسم افتتاح مسجد جابرابن انصاری بگدانه، از ۱۵ خیر، خانواده شهدا و شماری از اهالی روستا به پاس همکاری در نوسازی، تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها گروه جهادی شهید ناصری روستای بگدانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: شوراها یکی از کلیدی‌ترین بخش‌ها در کمک به بالندگی شهر و روستا هستند.

مسلم مرادی امروز (دهم اردیبهشت‌ ماه) در مراسم تقدیر از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای بروجرد، اشترینان و ونایی که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شوراها در شهر و روستا، اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: شوراها برخاسته از مردم‌سالار دینی هستند و در این راستا باید کار مردم را در اولویت قرار داد و دغدغه‌های آنها تبدیل به مصوبه و اجرا شوند.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه نقش شوراها در پیشبرد امور شهرها و روستاها بسیار مهم و با اهمیت است، افزود: مصوبات شورا باید قوی و برای رفع مشکل باشد تا گرهی از مشکلات باز کند.

مرادی بیان کرد: شوراهای اسلامی باید در راستای نظارت کافی و لازم بر عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای پیشبرد اهداف مد نظر و رسیدن به سطح مطلوب توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه شوراها از ظرفیت افراد نخبه و صاحب‌ نظر برای پیشبرد اهداف استفاده کنند، گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا همواره یکی از کلیدی‌ترین بخش‌ها در کمک به بالندگی و آبادانی هر شهر یا روستا هستند.

معاون استاندار لرستان اضافه کرد: شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم، با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی است.

در این مراسم، از اعضای شورای اسلامی شهرهای بروجرد، ونایی، اشترینان، سرهنگ خوانساری و سرباز وظیفه‌ای که هفته گذشته به زنانی که در خیابان خودروی آنها دچار مشکل شده بود، کمک کردند و پاکبانی که در بارندگی‌های اخیر جان چند حیوان را نجات داد، تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد