Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، بهراد و دوستانش با دستگاه پی اس ٥ تا صبح بازی می‌کردند و بعد آن را به فروش می‌رساندند. آنها با سلاح کلت، صاحبخانه را تهدید به قتل می‌کردند تا نقشه سرقت را اجرا کنند. این سه جوان پس از دستگیری اعتراف کردند که فقط برای خوشگذرانی و بازی با پی اس ٥ تصمیم به انجام این سرقت‌ها گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهراد که سردسته باند است،  ماجرای دزدی‌هایشان را روایت کرد:

با چه شگردی سرقت می‌کردید؟
من و دو نفر از دوستانم، آگهی خرید دستگاه پی اس ٥ و ماینر را در سایت‌های مختلف می‌دیدیم. بعد با فروشنده تماس می‌گرفتیم و برای خرید، به خانه‌شان می‌رفتیم. اگر فردی تنها بود، او را با اسلحه کلت تهدید می‌کردیم و دستگاه را با خودمان می‌بردیم.

فقط دستگاه بازی سرقت می‌کردید؟
دستگاه ماینر و پی اس ٥ سرقت می‌کردیم. همیشه از سال‌ها پیش به این دستگاه بازی علاقه زیادی داشتم. شاید به همین دلیل بود که این را انتخاب کردیم.

چرا سرقت می‌کردید؟
برای پول و تفریح.
 تفریح؟
بله. ما سه نفر از شهرستان به تهران آمدیم. مدتی کارگری کردیم. ولی پولش کفاف زندگی را نمی‌داد. از طرفی ما عاشق هیجان‌وتفریح هستیم. با این پول‌ها هم که نمی‌شود در تهران تفریح کرد. برای تفریح باید درآمد زیادی داشته باشی. ما هم که درآمدمان کم بود. برای همین تصمیم به سرقت گرفتیم. تا بتوانیم برویم و کمی گردش‌وتفریح کنیم. هیجان سرقت که بالاست. خود همین کار نیز برایمان یک تفریح محسوب می‌شد.

در سرقت‌ها به کسی هم آسیب زدید؟
نه اصلا. ما قصدمان آسیب‌زدن نبود. مثلا اگر به خانه‌ای می‌رفتیم و آنجا زن و بچه یا فرد میانسالی حضور داشت، از آنجا بیرون می‌آمدیم. چون به‌عنوان خریدار می‌رفتیم، می‌گفتیم کالا را نمی‌خواهیم و بیرون می‌آمدیم. چون نمی‌خواستیم به بچه یا میانسال‌ها آسیب برسد. فقط اگر مردی تنها بود، او را به صندلی می‌بستیم و سرقت می‌کردیم. به هیچ عنوان به او آسیب نمی‌زدیم.

اولین بار است که دستگیر می‌شوید؟
بله. ما همه‌مان هیچ سابقه‌ای نداریم.

چطور دستگیر شدید؟
آنقدر در کار سرقت ناشی هستیم که حتی یک ماسک هم به صورت‌مان نمی‌زدیم. با همان چهره خودمان به خانه مردم می‌رفتیم و قطعا چهره‌مان را دوربین‌های مداربسته ضبط کرده و دستگیر شدیم.

ایده این سرقت از کجا به ذهن‌تان رسید؟
من در اینستاگرام خواندم که گروهی دستگیر شده‌اند. گروهی که در سایت‌های دیوار طعمه‌هایشان را شناسایی می‌کردند. بعد به‌عنوان خریدار با آنها قرار می‌گذاشتند. بعد از قرار نیز دست به سرقت همان وسیله می‌زدند. این ایده را از آنجا یاد و تصمیم گرفتم آن را اجرا کنم.

کد خبر 685312 منبع: شهروند برچسب‌ها سارق - سرقت حوادث - رکورد داران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سارق سرقت پی اس ٥

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه ای صبح چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه روز سه شنبه چهار ماموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: در این عملیات ها شش سارق دستگیر و یک تریلی حاوی محموله قاچاق کالا توقیف شد.

وی ضمن بیان اینکه در مهمترین رویداد پلیسی باند سارقان تجهیزات معدن در سمنان منهدم شدند، افزود: این سه سارق قصد انتقال دستگاه پیکو صنعتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را داشتند که در محور دامغان_سمنان متوقف و به دام پلیس افتادند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه روز گذشته سارق داخل خودرو هنگام سرقت توسط مأموران کلانتری ۱۱ سرخه دستگیر شد، ابراز داشت: این سارق ۲۹ ساله غیر بومی به انجام پنج فقره سرقت داخل خودرو و یک مورد تخریب پراید اعتراف کرده است.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه دو سارق اماکن دولتی و خصوصی و باغات در سمنان دستگیر شدند، تصریح کرد: این افراد سابقه دار و متواری از زندان به انجام ۱۳ فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگاه جوش، سیم و کابل، دریل و موتور سیکلت کشف و ضبط شد.

وی از توقیف یک دستگاه تریلی حاوی قاچاق شامل لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری و مواد خوراکی و غیره به ارزش بالغ بر ۹ میلیارد ریال در ایست و کنترل محور سمنان_دامغان خبر داد و افزود: راننده بازداشت و خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

کد خبر 6093717

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد